RecenzjeNOWOSCI EL MUZYKI

Przesłuchałeś kolejną płytę... Podoba ci się? Nie? Napisz o tym!

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z nikąd
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

NOWOSCI EL MUZYKI

#80475

Post autor: wojcik2202 »

Free system project, Frank Klare, Steve Jollife ,Peter Farn, Electronic Revival, Embrase i inni .Zapraszam na moje recenzje :hi:
http://remotespaces.neo.pl/tsom/modules ... wforum&f=9
Ostatnio zmieniony 09 paź 2009, 23:17 przez wojcik2202, łącznie zmieniany 2 razy.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z nikąd
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#87011

Post autor: wojcik2202 »

http://chomikuj.pl/pitertd Dużo klasycznych el albumów jak i mało znanych el wykonawców z rożnych el półek muzycznych - warto zajrzeć .polecam tego chomika :handup:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

#87037

Post autor: spawngamer »

Właśnie dzisiaj w trójce słuchalem audycji o zamieszczaniu plików z muzyką w internecie. Do Polski weszła wyspecjalizowana w bronieniu praw autorskich francuska firma która ostro zabrała się za egzekwowanie praw wydawniczych podając za przykład własnie chomikuj.pl. Ich prawnicy wywalczyli udostępnianie maili i ipów użytkowników...
:hi:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

musman76
Habitué
Posty: 1181