RecenzjePrzemysław Rudź Self Replicating Intelligent Spawn

Przesłuchałeś kolejną płytę... Podoba ci się? Nie? Napisz o tym!

Moderator: fantomasz


Autor tematu
musman76
Habitué
Posty: 1181
Rejestracja: 28 wrz 2009, 15:00
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z Polski.
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#90117

Post autor: musman76 »

Na pewno chodzi tu o muzykę, a nie o streszczenie jakiegoś filmu lub powieści?
esflores pisze:Moja kobieta odkryła ukryty w zaroślach pojazd [...]
„Wehikuł czasu”?
esflores pisze:Przecież te artefakty znalezione na pustyni, to mądrość przodków – naprzód, ku zmianom, tam jest cel, nadzieja na lepsze.
„Kopalnie króla Salomona”? „Mumia”? A może „Indiana Jones i królestwo czegoś tam”?
Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 20:44 przez musman76, łącznie zmieniany 1 raz.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

DiKey
Zweryfikowany
Beton
Posty: 965
Rejestracja: 31 mar 2004, 8:26
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Damian Koczkodon
Lokalizacja: Prosto z chmur
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Zazwyczaj słucham samego siebie, bo lubię :)
Zawód: Nie sprawię ci zawodu :)
Zainteresowania: Wszystko co warte mojego czasu, nie interesuje mnie jednak życie sąsiadów :)
Płeć:
Wiek: 59
Kontakt:
Status: Offline

#93392

Post autor: DiKey »

Pozwolę sobie zamieścić tu swoją recenzję tej płyty:
Jakiś czas temu dostałem do rąk płytę Przemka "Cosmological Tales".