RecenzjeAntykwariaty z płytami

Przesłuchałeś kolejną płytę... Podoba ci się? Nie? Napisz o tym!

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
afghan
Zaawansowany
Posty: 126
Rejestracja: 14 sie 2010, 19:46
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Antykwariaty z płytami

#105322

Post autor: afghan »

Witam,

Mam nadzieję, że to dobre miejsce na założenie tego tematu. Ostatnio miałem okazję się przekonać, jak baaardzo go brakuje na Naszym forum.

Zakupy na Ebay, czy Discogs są przeważnie udane, niemniej jednak chyba każdy z nas lubi się czasem wybrać do antykwariatu, komisu, czy niesieciowego sklepu z płytami.
Los potrafi czasem rzucić Nas w odległe miejsca i punktem honoru może być podczas takiego pobytu zakup muzyki. Z biegiem czasu tam kupione płyty potrafią nabrać wartości także sentymentalnej, czego nie dają zakupy internetowe.
Ostatnio przeżyłem prawie załamanie, gdy niespodziewanie pojawiłem się w Monachium, a gorączkowe szukanie poprzez googla i jego "miliona trafień" szybko doprowadziło mnie do (delikatnie pisząc) frustracji, zwłaszcza że czas miał własne tempo. Przejrzałem na szybko jakieś fora, gdzie informacje często były nieaktualne. Ze względu na niszową muzykę którą lubimy,a która dyskwalifikuje od razu listę sieciowych sklepów muzycznych, zachęcam Was do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem o miejscach, gdzie jest szansa zakupu muzyki z gatunku elektroniki, rocka progresywnego i ogólnie muzyki nie popularnej. Kiedyś w pewnym miasteczku na Dolnym Śląsku podczas jarmarku staroci natknąłem się na stoisko, gdzie za 20-30 zł. sprzedawano CD z wytwórni Repertoire Records (przeważnie to koszt 50-70 zł.). Informacje o takich wydarzeniach, jak giełdy na których są takie ciekawostki, też uważam za potrzebne.