Tangerine DreamTangerine Dream CD made in Japan (?)

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Bastian
Doświadczony
Posty: 96
Rejestracja: 20 maja 2005, 10:10
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Tangerine Dream CD made in Japan (?)

#95412

Post autor: Bastian »

Czy może ktoś z Was porównywał jakość japońskich wydań TD w stosunku do europejskich czy amerykańskich ? Chodzi mi głównie o japońskie, współczesne wydania CD - reedycje, które ukazały się po roku 2000.
Ja porównałem wydania oryginalne - stare japońskie wydania winylowe "z epoki" i uważam, że stare japońskie winyle nie mają sobie równych na świecie, zarówno w trwałości, jak i jakości brzmienia. :listen: Ciekawy jestem czy z CD-kami jest podobnie, a szczególnie tymi, które wydawane są wspołcześnie na bazie taśm sprzed kilkudziesięciu lat (!). :?:
Porównałem kiedyś angielskie wydanie Encore - CD remaster "definitive edition" z brzmieniem japońskiego winyla i po kilku chwilach miałem ochotę wyrzucić CD-ka do śmietnika. Różnica była powalająca nawet dla osób ze "słoniowym" słuchem :!:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Lord Rayden
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 1349
Rejestracja: 31 mar 2004, 2:59
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Arturo
Lokalizacja: Breslau
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule
Zawód: inżynier elektronik
Zainteresowania: EVA, muzyka elektroniczna, SF, militaria
Płeć:
Wiek: 56
Status: Offline

#95426

Post autor: Lord Rayden »

To może jedynie Piotr Millenium.

Zawsze legendy krążą o wydaniach japońskich CD. Ale to droga sprawa - 60 zł za Phaedrę, jak normalnie można za 30 zł. To tylko tak z Allegro, dzisiaj.