Tangerine DreamAlbumy TD do omijania z daleka

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
station55
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 263
Rejestracja: 19 wrz 2007, 18:56
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Low Earth Orbit
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, KS, Airsculpture, Rainbow Serpent, Ruud Heij, Gert Emmens, Steve Roach, Robert Rich, Rudy Adrian, Steve Moore, Thom Brennan itd. itd.
Zawód: webmaster, grafik
Zainteresowania: astronomia, astronautyka
Płeć:
Wiek: 51
Status: Offline

Albumy TD do omijania z daleka

#95666

Post autor: station55 »

Właśnie, właśnie, lata 90-te to istna kopalnia miernoty instrumentalnej w wydaniu mandarynek. Mnie zastanawia, które szczególnie ich kreacje omijacie z daleka, które - Waszym rzecz oczywista - zdaniem, źle służą, albo szczególnie przysłużyły się do spadku Edgara and Co. na pysk po równi pochyłej.

Ja zacząłbym od "Turn of the Tides"....
Ostatnio zmieniony 18 sty 2012, 11:37 przez station55, łącznie zmieniany 1 raz.


Maciej Weiss
---
gg:491639
skype: station5

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

yeske
Zweryfikowany
Dyżurny Inżynier
Posty: 4257
Rejestracja: 29 mar 2004, 12:53
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Jarek Wiktorowicz
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze |'|, Tangerine Dream |'|
Zawód: Inżynier elektronik
Zainteresowania: Muzyka Elektroniczna, aktywność fizyczna, literatura S-F, podziwianie piękna, dłubanie w nosie
Płeć:
Wiek: 61
Kontakt:
Status: Offline

#95670

Post autor: yeske »

Madcap's Flaming Duty, knot wszechczasów. Tej właśnie płycie przyznalbym statuetkę Zgniłej Mandarynki.


Jαrεκ

Zacząłem podejrzewać,
a teraz boję się, że wiem na pewno.
[José Carlos Somoza]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Michal Zelazowski
Stary wyga
Posty: 364
Rejestracja: 10 cze 2005, 8:49
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: ten swąd?