Edgar FroeseEpsilon in Malaysian Pale

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Stacja
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2004, 13:18
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Belgia
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Ekipa z Berlina
Zawód:
Zainteresowania: Kosmosy
Płeć:
Kontakt:
Status: Offline

Epsilon in Malaysian Pale

#29265

Post autor: Stacja »

Hej. Jakos w zyciu nigdy nie mialem za bardzo szczescia do solowej tworczosci Edgara. Kilka razy jego plyty liznalem, ale powiem to byly w wiekszosci jednorazowe podchody odsluchu uzyskanych "kopii bezpieczenstwa". W kazdym razie w ramach sluchania rzadziej puszczanych plytek z kolekcji poszlo na Edgara, ktorego reprezentuje tutaj Eplison in ...

No i wiadomo, jak plytka poszla w odsluch kilka razy to zaczela sie podobac. Jakos zaczyna przemawiac to co Edgar mial namysli tworzac ta muzyke. Mozna twierdzic ze jest szansa na to iz w przyszlosci bede przy niej odplywal ;)

No i dochodzimy do tematu starego jak swiat - legalizacja plyty. Przegladajac katalog generatora zauwazylem ze Epsilon jest tutaj w innej okladce, ale utwory te same. Plyta zatytuowana Epsilon in Malaysian Pale - remastered. I wlasnie boje sie tego remastered. Czy to kompletna tangentyzacja, znaczy plyty nie poznam, czy sprowadza sie do malenkich niuansow i innej okladki? czytaj: mozna kupic remastera czy strach?

W kazdym razie ciesze sie ze odkrywam Edgara solo i bede mial jeszcze pare pozycji do dokladnego przesluchania :)

Pozdrawiam
Stacja


--
Children of the future age
Reading this indignant page
Know that in a former time
Love, sweet love was thought a crime

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

phaedra
Habitué
Posty: 4029
Rejestracja: 10 wrz 2005, 19:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Toruń
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze
Zawód: pełnomocnik
Zainteresowania: muzyka, historia, sztuka
Płeć:
Wiek: 48