Edgar FroeseCzęść III-ost. monologu Edgara z trasy koncertowej z 1981r.

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Jac
Habitué
Posty: 1494
Rejestracja: 04 lip 2006, 11:55
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Polska
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: bardziej humanista niż ekonomista
Zainteresowania: Muzyka była dla mnie źródłem energii. Teraz najważniejszy jest Bóg, dobro, poszukiwanie prawdy...
Status: Offline

Część III-ost. monologu Edgara z trasy koncertowej z 1981r.

#38882

Post autor: Jac »

W międzyczasie Chris zauważa, że pojechaliśmy nie tą drogą co trzeba. Musimy zawrócić i nadrobić z powrotem 20 mil. Kiedy dojechaliśmy do skrzyżowania, które początkowo przeoczyliśmy, znak stanowił: 110 kilometrów do granicy. Jest 5 po południu, a więc powinniśmy dotrzeć przed 8 wieczorem. Upewniamy się, że tym razem jedziemy właściwą drogą.