Edgar FroeseSolowa tworczosc Edgara

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!
Status: Offline

Solowa tworczosc Edgara

#43851

Post autor: Belmondo »

No wlasnie, ktora wg Was najlepsza ?
Odpowiedz uzasadnij :grin:

Pozdr


Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

symp
Małomówny
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 2007, 19:42
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: coldwater canyonwawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#44027

Post autor: symp »

według mnie to "Epsylon in Malasia pale", "Pinnacles","Aqua"
Nie jestem aż tak osłuchana w tym temacie ani nie znam się na instrumentach elektronicznych tak jak wielu na tym forum ale cieszę się,ze jest takie forum bo dla wielu termin "muzyka elektroniczna" nie istnieje....no w porywach J-M Jarre
Pozdrawiam :hi:
zapomniałam uzasadnc....no nie wiem ale mam wlasnie do tych trzech sentyment.Pinnacles udalo mnie sie kupic jeszce jako analoga w sklepie na ul.Freta na Nowym Mieście "Helikon" czy jakoś tak... warszawiacy będą wiedzieli o którym sklepie mowa...a było to w roku 1986 o ile pamięc mnie nie myli.... :smile:
Ostatnio zmieniony 24 sty 2007, 20:08 przez symp, łącznie zmieniany 1 raz.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

phaedra
Habitué
Posty: 4029
Rejestracja: 10 wrz 2005, 19:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Toruń
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze
Zawód: pełnomocnik
Zainteresowania: muzyka, historia, sztuka
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:
Status: Offline

#44028

Post autor: phaedra »