Edgar FroeseEDGAR FROESE WYWIAD DLA RECORD COLLECTOR /STYCZEŃ 2007r/

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z nikąd
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

EDGAR FROESE WYWIAD DLA RECORD COLLECTOR /STYCZEŃ 2007r/

#76058

Post autor: wojcik2202 »

Pete Feen : Po tym czasie długiej kariery ,czy ty Edgar siebie widzisz jeszcze w czołówce elektronicznej muzyki?

Edgar Froese : W pewnym sensie tak lecz ja nigdy świadomie nie przyjmowalem do tego wagi.Tak samo jest jak np. wyprodukowanie Boeninga 747 i kiedy ty dostajesz miejsce w pierwszej klasie Boeninga nie koniecznie myslisz o wcześniejszych pionierach lotnictwa , którzy istnieli przed tobą.Ty jedynie tak to czujesz i właśnie to jest to.Ty nigdy tak naprawdę nie możesz myśleć w ten sposób o swojej sztuce.Oczywiście to twój produkt wydany w czasie lecz po drodze moze stać sie ponadczasowy.
Po chwili ty stajesz się świadomym dziedzictwem , tak przypuszczam - ja ,który jestem przecież rodowitym Niemcem,staram sie nim być uczciwy ,który z szacunkiem odnosi się do istoty rocknrolla i wiem ,że naprawdę mam zaszczyt dla was nadal to czynić.Lecz faktem jest jak bardzo wybiegłem poza Niemcy ,zaczynając od początku i to w sposób nowatorski i czuje szacunek do tego jako najlepsze posuniecie w czasach zmian na nowa muzyczna branże , w całym tym muzycznym interesie posuniecie to spowodowało także przyjecie TD do wytwórni Vergin Records.
To był jeden krok prowadzący do następnego i jest naprawdę konsekwencją przemyślen mojego wewnętrznego ego.
Istota strony formalnej sztuki i tworzeniu tej muzyki w sposób świadomy jest ważniejszy niz rozmyślanie czy jestem w czołówce myzyki elektronicznej.



Pete Feen : Powiedz mi jaka role na albumie ,,Madcaps Flaming Duty,, odegrał Chris Hausl ?