Klaus SchulzePłyta dzięki, której poznałem KS

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
anx239
Małomówny
Posty: 12
Rejestracja: 17 lis 2005, 21:11
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: admin
Zainteresowania: filmy s-f, muzyka elektroniczna, ksiązki
Płeć:
Wiek: 53
Status: Offline

Płyta dzięki, której poznałem KS

#16092

Post autor: anx239 »

Chciałbym skreślić w kilku słowach mój pierwszy kontakt z twórczością (może nawet z Twórczością) Klausa Schulze.