KraftwerkSeminarium poświęcone Kraftwerkowi na Aston University

Moderatorzy: fantomasz, monsoon

Awatar użytkownika

Autor tematu
piątyZczterech
Habitué
Posty: 2005
Rejestracja: 08 kwie 2007, 12:00
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: Muzyka, nauki polityczne i te trochę ściślejsze, technika, motoryzacja
Status: Offline

Seminarium poświęcone Kraftwerkowi na Aston University

#110058

Post autor: piątyZczterech »

W UK kraftwerkowe święto. Na Aston University w dniach 21-22 stycznia 2015 odbędzie się Seminarium zatytułowane Kraftwerk Konferenz. Pełny program konferencji możecie sobie przestudiować pod poniższym linkiem. Już żałuję, że mnie tam nie będzie.

http://www.aston.ac.uk/lss/news/events/ ... t-century/


Największym błędem Kraftwerku było odejście od Wolfganga Flüra.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

virtual analog
Stary wyga
Posty: 226
Rejestracja: 08 sty 2008, 16:49
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: CCH
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy: Niekomercyjna, eksperymentalna elektronika.
Zawód: elektronik
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 45
Status: Offline

#110108

Post autor: virtual analog »

Kraftwerk jest przereklamowany.


Pasję i szaleństwo oddziela bardzo cienka linia...

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
piątyZczterech
Habitué
Posty: 2005
Rejestracja: 08 kwie 2007, 12:00
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: Muzyka, nauki polityczne i te trochę ściślejsze, technika, motoryzacja
Status: Offline

#110109

Post autor: piątyZczterech »

Amen pisze:Kraftwerk jest przereklamowany.
Ralf by się z Tobą zgodził.


Największym błędem Kraftwerku było odejście od Wolfganga Flüra.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta