KraftwerkKraftwerk - Katowice 21.06.2019

Moderatorzy: fantomasz, monsoon

Awatar użytkownika

Autor tematu
tommsonn
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 490
Rejestracja: 21 sie 2008, 12:35
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Tomasz S
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: J.M.Jarre, Vangelis, Mike Oldfield, Tangerine Dream, Kraftwerk, Schiller
Zawód:
Zainteresowania: transport,muzyka, historia, turystyka
Płeć:
Wiek: 42
Status: Offline

Kraftwerk - Katowice 21.06.2019

#115713

Post autor: tommsonn »



TomekS

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Sublime
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 644
Rejestracja: 16 lis 2013, 19:44
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Berliniarze
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#115716

Post autor: Sublime »

Kraftwerk i Tauron Nowa Muzyka... ciekawe połączenie, z pewnością się zjawię. Przydałoby się ich wreszcie na żywo zobaczyć. ;)


Sublime

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Lord Rayden
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 1349
Rejestracja: 31 mar 2004, 2:59
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Arturo
Lokalizacja: Breslau
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule
Zawód: inżynier elektronik
Zainteresowania: EVA, muzyka elektroniczna, SF, militaria
Płeć:
Wiek: 56
Status: Offline

#115720

Post autor: Lord Rayden »

Sublime pisze:Kraftwerk i Tauron Nowa Muzyka... ciekawe połączenie, z pewnością się zjawię. Przydałoby się ich wreszcie na żywo zobaczyć. ;)
Czy myślisz Bracie,że Kraftwerk zagra coś innego niż The Robots czy Autobahn ? Dlaczego tak utalentowany zespół ciągle drepcze w miejscu ? Coś jak obecne TD ? :) . A jest ktoś w Kraftwerku z oryginalnego składu ? :cry:


Lord Rayden
Tangerine Dream Fan from Poland

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Belmondo