Inni muzycy zagraniczniChris Franke - solo

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Michcis
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Chris Franke - solo

Post #834 autor: Michcis » 21 lis 2004, 14:55

Przeglądając ostatnimi czasy Generatora natknąłem sie na spory zbiór jego płytek. Czy są warte kupienia?? Szczególnie interesuje mnie Epic (pan Leonard Rutkowski wypowiada się o niej w samych superlatywach).

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Rork
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Redshift, TD, Berlin School

Post #835 autor: Rork » 21 lis 2004, 20:44

Michcis pisze:Przeglądając ostatnimi czasy Generatora natknąłem sie na spory zbiór jego płytek. Czy są warte kupienia?? Szczególnie interesuje mnie Epic (pan Leonard Rutkowski wypowiada się o niej w samych superlatywach).

Ja polecam dwie płytki:

The London Concert oraz Klemania.

Słychac na nich jeszcze stare "dobre" TD z lat 80-tych :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Lord Rayden
Habitué
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule

Post #837 autor: Lord Rayden » 23 lis 2004, 10:45

Rork pisze:
Michcis pisze:Przeglądając ostatnimi czasy Generatora natknąłem sie na spory zbiór jego płytek. Czy są warte kupienia?? Szczególnie interesuje mnie Epic (pan Leonard Rutkowski wypowiada się o niej w samych superlatywach).

Ja polecam dwie płytki:

The London Concert oraz Klemania.

Słychac na nich jeszcze stare "dobre" TD z lat 80-tych :wink:

Dokładnie. Są to 2 bardzo dobre płyty. Franke zajmuje się obecnie muzyką filmową a czasem popada w dziwne uzaleznienie od muzy zblizonej do New Age (mieszka w USA). Ewentualnie jeszcze "przekrojowe" pozycje z serii babylon 5 są niezłe (choć sporo tu partii orkiestrowych).

Rayden
Lord Rayden