Inni muzycy zagraniczniKebu

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon


Autor tematu
PM7
Beton
Posty: 981
Rejestracja: 15 wrz 2012, 22:28
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: z nienacka
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Wyuczony: politolog
Wykonywany: autor artykułów, pracownik administracji, marketingowiec, twórca treści dla stron marketingowych i inne bezsensowne anglicyzmy oraz wiele innych rzeczy z którymi sobie radzę choć nikt mi nie wierzy.
Zainteresowania: Wszystkie ogólne dziedziny nauki i filozofii których przedmiot nie jest nieprzewidywalny + trochę historii i kultury szeroko pojętej.
Status: Offline

Kebu

#99630

Post autor: PM7 »

Nie będę nic pisał, myślę że Kebu sam się obroni:

Pulsar:
http://youtu.be/gXsvhXRdh74

Michael Anthem:

http://youtu.be/FrcsAXJGTKA

Samba Saturn:

http://youtu.be/8wcrNXu_L80



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

spawngamer
Habitué
Posty: 2314
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka,film,komiks,książka itd.
Status: Offline

#99632

Post autor: spawngamer »

U mnie płyta To Jupiter And Back się nie obroniła- elementy sekwencyjnej el wymieszane z danceable to niestrawne flaki z olejem.
Z tym że to tylko moje zdanie. :hi:
Zdecydowanie za to polecam z tegorocznych debiutów Nothing But Noise - Nothing To Bleed-świetny przykład jak wzorcowo wymieszać mroczne mięsiste sekwencje z ambientalnymi tajemniczymi pływami.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Autor tematu
PM7
Beton
Posty: 981
Rejestracja: 15 wrz 2012, 22:28
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: z nienacka
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Wyuczony: politolog