Inni muzycy zagraniczniKebu

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz

Autor tematu
Aneka65
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Jean Michel Jarre, Giuseppe Dio, Glenn Henriksen, ABBA, A Tenns, Vangelis, Oliva Newton John.
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kebu

Post #113018 autor: Aneka65 » 19 cze 2016, 18:09

:D Witam, zakładam nowy temat. Kebu, to jest angielski muzyczny wykonawca. Od nie dawna wgłębiam się w Jego Muzyce. Ma ciekawe instrumenty i brzmienia. Kto zna tego Wykonawce zapraszam do tematu :) :listen: https://www.youtube.com/user/kebunator

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Sublime
Twardziel
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy: Depeche Mode, Tangerine Dream, Boards Of Canada, Autechre, Arcane

Post #113019 autor: Sublime » 19 cze 2016, 18:33

Tak myślałem, że tego pana już kiedyś słyszałem.

https://www.youtube.com/watch?v=TRCQmNMOqUY

O tak, przede wszystkim brzmienie - taki Keller i Schonwalder, albo jacyś inni mierni kopiści powinni oglądać takie filmy, obserwować podobne kanały i wyciągać wnioski! :wink:
Sublime

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

musman76
Habitué

Post #113021 autor: musman76 » 20 cze 2016, 0:48

Sublime pisze:Tak myślałem, że tego pana już kiedyś słyszałem.

Zapewne dlatego, że - to uwaga także do Aneki65 - poświęcony mu temat już istnieje (link).

Aneka65 pisze:Kebu, to jest angielski muzyczny wykonawca.

Nie, jest Finem.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Autor tematu
Aneka65
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Jean Michel Jarre, Giuseppe Dio, Glenn Henriksen, ABBA, A Tenns, Vangelis, Oliva Newton John.
Kontaktowanie:

Post #113023 autor: Aneka65 » 20 cze 2016, 9:50

Opss to przepraszam, to forum jest dużo tematów, i nie wiedziałam, że już istnieje wiadomość o Kebu ;):)

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta