Inni muzycy polscyPremiera nagrania 24 bit / 96 kHz Hi-Resolution

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 01 sty 2009, 7:14
Lokalizacja: Offline
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Premiera nagrania 24 bit / 96 kHz Hi-Resolution

Post #90064 autor: BM » 05 lis 2010, 23:25

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:47 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.
[użytkownik usunął konto]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

spawngamer
Habitué
Posty: 2313
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90088 autor: spawngamer » 07 lis 2010, 18:31

Dzięki serdeczne za darmowe pliki tej jakości. Mam też pytanie czy Magnus Luctus In Ergastulo też kiedyś podwiesisz ? :hi:

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 01 sty 2009, 7:14
Lokalizacja: Offline
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90090 autor: BM » 07 lis 2010, 19:54

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:47 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.
[użytkownik usunął konto]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90095 autor: Belmondo » 08 lis 2010, 11:17

BM pisze:Od dawna o tym marzyłem, a w końcu znalazłem sposób, by takie coś uzyskiwać w procesie rejestracji.


A moglbys nieco przyblizyc ten proces "rejestracji" i na czym polega ten sposob ? Dzis wiekszosc wtyczek i sekwenserow obsluguje takie probkowanie i rozdzielczosc bitowa, wiec zanim nie zdownsamplujesz do 16/44.1 to przeciez siedzisz caly czas w 'wyzszych' parametrach, renderujac do takowych... Jedyny problem jaki widze, to wygenerowanie przez dana wtyczke(i) przebiegu w wyzszych pasmach.

Pozdr
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 01 sty 2009, 7:14
Lokalizacja: Offline
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90102 autor: BM » 08 lis 2010, 13:46

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:48 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.
[użytkownik usunął konto]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90109 autor: Belmondo » 08 lis 2010, 17:29

BM pisze:"Wtyczkę, wtyczkę..." :-P Co Ty, na komputerowej wirtualności świat się kończy? ;-)


Heh, wyszedlem z prostego zalozenia, bo z tego co kiedys pisales uzywasz raczej starszego sprzetu m. in. analogowego, w ktorym dojscie do 40kHz w zasadzie nie powinno stanowic zadnego problemu dla sredniej klasy oscylatora (problemem sa ewentualnie filtry) i poniewaz nie wyznajesz sie tez na nowszym sprzecie (zazwyczaj juz z przetwornikami 24bit/96kHz), to problem widzialem po prostu we wtyczkach :mrgreen: , co jak sie okazuje, mimo postepu technologicznego nadal moze ograniczac :).

Pomysl ciekawy, tylko pytanie, czy czlowiek jest w stanie odczuc (bo uslyszec na pewno nie) cokolwiek powyzej 22 kHz. Zatem dla starszych wiekiem przekaz moglby sie zaczac nawet od 12-13kHz :). Imho to bylo by duzo ciekawsze zagadnienie :grin: . A tak na marginesie czy lepiej jest "nadawac" w nieslyszalnym pasmie, czy nadawac w pasmie slyszalnym ale albo maskujac dzwieki, albo ponizej progu slyszalnosci, powiedzmy ponizej -90dB ?

Aural Exciter (jak kogos interesuje, to na dzialanie tego urzadzenia mial wplyw czysty przypadek- zle wykonano jeden z kanalow we wzmacniaczu w urzadzeniu i po zsumowaniu sygnalu okazalo sie, ze calosc brzmi lepiej :)) nie jest tu niczym nadzwyczajnym, podobnie jak czesc innych procesorow psychoakustycznych, dodaje harmonicznych (i to glownie w slyszalnym pasmie, bo i tak realizator zetnie 20kHz aby sie pozbyc smieci zabierajacych niepotrzebnie energie).

Pozdr
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 01 sty 2009, 7:14
Lokalizacja: Offline
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90119 autor: BM » 08 lis 2010, 21:15

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:48 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.
[użytkownik usunął konto]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90121 autor: Belmondo » 08 lis 2010, 22:16

BM pisze:Truizm, ale większość nowych "zabawek", w czym dziś celują szczególnie produkty VSTi, jest projektowanych z założenia marketingowego, a ich postęp technologiczny jest często i gęsto, wręcz znikomy. O ile technologia - a raczej to, co ona ma do zaoferowania - mnie interesuje, o tyle "owczy pęd" wymuszania zakupów, targi, niedouczeni w podstawach "fachowcy z branży" (tfu :cool: ) itp., absolutnie nie.


E, no przeciez nikt Cie nie zmusza do zakupow. Jesli czujesz sie zmuszany- no to faktycznie masz problem... Jest troche interesujacych wtyczek, podobnie jak innych instrumentow, wystarczy tylko nie czytac glupot, ktore kazdy wypisuje bez opamietania na swoich stronach i skupic sie na technologii. To dotyczy kazdej dziedziny. Dzis samochody tez maja 4 kola i kierownice, a niektorymi naprawde fajnie sie jezdzi, a u innych jakby czas stanal w miejscu... Niemniej poki co kazdy ma wybor.

BM pisze:Woda na młyn dla audiofilów. :oops:


Marketing... :wink: ?
Mysle, ze juz dawno probowano i tego, wystarczy spojrzec na rozne niby standardy haj definiszyn super turbo full gti :smile:

BM pisze:"Niepotrzebną energię", właśnie ze względu na swe amplitudy (20 Hz w takich samych j.w. warunkach, to już 17 m!), to bardziej zabierać może dół pasma, a i tak jest to (niestety!) najczęściej kwestia kompromisowego dopasowywania realizacyjnego do popularnych, przeciętnych, by nie powiedzieć naganno - "pierdzących" sposobów odsłuchiwania muzyki przez większość ludzi.


Smieci moga byc w kazdym pasmie i np. w obrobce pasmowej z relatywnie podobna energia moga powodowac te same klopoty. Dobrze wiesz (mam nadzieje) ze nawet najlepsze mikrofony, instrumenty i wtyczki potrafia smiecic jak sa zle ustawione albo w ogole nieumiejetnie uzyte czy podlaczone (az do poziomu aranzu wlacznie).
Nikt nie dopasowywuje niczego do glosniczkow w telefonach, to lekko wyssna z palca teoria, tylko do charakterystyki ludzkiego sluchu, a scina sie po to zeby dane medium (najczesciej CD) bylo w stanie bezproblemowo przetworzyc pasmo.

BM pisze:Odsłuchiwanie muzyki na drogim telefonie multimedialnym jest pogardą do muzyki


To prawda.

BM pisze:Jednak to takie "głośniki telefonu" wymuszają to, by już z założenia, w samym studiu "zabierać niepotrzebną energię". Inaczej ajpod by się wyrzyg&*%$ł i wypluł ten swój głośniczek, przekładając go na lewą stronę. :dance:


Nieee no powod jest zupelnie inny- j.w. Przeciez ajpod nawet nie jest w stanie przetworzyc nic ponizej 100Hz, wiec nie ma go co wy!@#$%^ :D. Dla niego pasmo ponizej jest przezroczyste.

BM pisze:Zawsze mnie denerwowało to "równanie w dół" (kompresja, usuwanie właśnie tzw. śmieci, odstęp od 0 dBFS dla tzw. "słabszych przetworników" etc.) w imię tego, by ktoś na telefonie, czy innym tam odbiorniku TV w ogóle usłyszał... hm, melodię (?). ;-)


J.w.
Mysle, ze kazdy szanujacy sie realizator podchodzi do tego tematu zupelnie inaczej. To jest wyzwanie tak zrealizowac material, zeby na kazdym medium zabrzmial poprawnie, nawet w sluchawce telefonicznej (co z punktu widzenia artysty i sztuki jest na pewno wunaturzeniem). I to tez jest sztuka. To nie tu jest problem.
Problem jest w ludziach, ktorzy sztuke, zaczeli odbierac konsumpcyjnie. Muzyka stala sie towarem i w ten sposob sie dewaluuje.
Tak samo jak kompresja- jest potrzebna, bo na dluzsza mete nie dalbys rady przesluchac spokojnie (powtarzam spokojnie) ciagiem nawet jednego albumu z glosnikow, ale naduzywana (a jest naduzywana) wiecej psuje niz daje, a odstep od 0 jest po to zebys nie slyszal nieprzyjemnych trzaskow i innych niespodziewanych efektow, niezaleznie od klasy przetwornika. Ale o tym wiesz.

No ale odbiegamy od tematu, choc ta sciezka jest rownie ciekawa.

Imho, wszyscy obecnie pracuja juz od dosc dawna w domenie 24/96, wykorzystujac mozliwosci takiej rozdzielczosci i czestotliwosci probkowania. Jedynym punktem zaczepienia sa rzeczywiscie ultradzwieki, ktore moga jakos dzialac na umysl i cialo albo i nie. W zasadzie jakby sie dobrze przyjrzec, to ktory obecnie sprzet przetworzy Ci te 40kHz, tak, zebys rzeczywiscie ta fale uzyskal w salonie a potem zeby jeszcze do sluchacza dotarla ? Bo na pewno nawet nie ten ze sredniej polki cenowej z szanujacego sie salonu hi-fi z drozszym sprzetem. Nawet Nautilusy jesli Ci przetworza te 40 kilo, to fala dotrze do Ciebie tylko w okreslonej geometrii i to z nieznaczna energia... Dosc wysrubowane zalozenia imho, a prawdopodonie znajdzie sie wiecej fenomenalnie zreazlizowanych nagran skonwertowanych do 16/44.1 niz wiekszosc domoroslych 24/96. Dlatego uwazam, ze duzo ciekawszy jest temat przekazu podprogowego w pasmie slyszalnym :).

Pozdr
Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 22:29 przez Belmondo, łącznie zmieniany 2 razy.
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 01 sty 2009, 7:14
Lokalizacja: Offline
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90123 autor: BM » 09 lis 2010, 0:23

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:48 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.
[użytkownik usunął konto]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90129 autor: Belmondo » 09 lis 2010, 11:44

BM pisze:Jest to jednak nieścisłość. Nie mogą mieć nawet względnie podobnej energii pasma tak odmienne, jak skrajne 20 Hz, czy tam z drugiej strony, 20 kHz. Właściwie, co tutaj rozumiesz przez "energię"? Jesteś pewien, że wciąż masz na myśli fizykę, czy definiujesz według "widzi mi się"? ;-)


Rzeczywiscie slowo energia jest tu niewlasciwe. W skrocie chodzi o to, ze np. przy obrobce pasmowej +-XdB (czyli relatywnie tyle samo) w jednym czy n-tym pasmie ma dokladnie taki sam wplyw na parametry pracy danego procesora (mam glownie na mysli kompresor, nad innymi trzeba by sie zastanowic). Energia jest oczywiscie jak najbardziej rozna.

BM pisze:Tu masz błąd logiczny. Skoro "nikt nie dopasowuje niczego do głośniczków telefonu, [...] a tylko do charakterystyki ludzkiego słuchu", to dlaczego jednak... "ścina się po to, żeby dane medium było w stanie przetworzyć pasmo"?

No, bez jaj. Do naszego słuchu, to jest dopasowana nawet strażacka syrena alarmowa! :grin: Ścina się do medium - najczęściej CD - gdy ląduje to na tym krążku. Tak mniej więcej napisałeś.


Nie rozumiesz czy nie chcesz zrozumiec ? Material przygotowuje sie po to zeby byl zbalansowany czestotliwosciowo do wrazliwosci ludzkiego sluchu na poszczegolne zakresy czestotliwosci w okreslonym zakresie glosnosci czyli ma dobrze brzmiec *wszedzie*. Pasmo przenoszenia jednego czy drugiego urzadzenia to jest jeszcze inna sprawa. Pomijajac reklamy telewizyjne, gdzie wypaczone jest wszystko od poczatku do konca, rozne realizacje pod w/w media maja jakistam sens (no moze poza club remixami czy radio editami, ktore raczej sa radosna tworczoscia domoroslych "producentow" i nie wiem po co tu wynosisz takie bzdurne argumenty).
Samo scinanie, ktore ma niewiele wspolnego z tym Twoim "dopasowywaniem", nie wiem dlaczego polaczyles te dwa tematy, jest gdzies na koncu (albo poczatku) calego lancuszka i jest jednym z drobnych elementow usuwajacych to czego ucho nie slyszy (bo niby jak to zweryfikowac), a gdzie czesto bywa wlasnie sporo smieci, ktore moga powodowac rozne efekty uboczne zwiazane z praca danego przetwornika czy innych urzadzen, czy tez rozne zjawiska akustyczne. A i jeszcze jedno, odstep od 0 nie robi sie dla "slabszych przetwornikow", tylko zeby bylo miejsce rowniez na te Twoje excitery takie jak aphex.


BM pisze:Dla Compact-Disc pasmo powyżej 20 kHz też jest "przezroczyste" (a dla większości odtwarzaczy i poniżej wspomnianych 100 Hz także), więc dlaczego, Twoim zdaniem, doprecyzuj, się je wycina? Albo inaczej, co by się stało, gdybyś nie wyciął "tych śmieci", jak mówisz?


Dokladnie po to zeby procesorem jednym czy drugim nie sterowaly smieci tylko wlasciwy material.

BM pisze:Mniej, proszę, powtarzaj frazesów z "fachowej prasy", bo większość Twoich postów, to wręcz idealne stamtąd cytaty. A nie chce mi się gadać z jakimś tam (a owszem, powszechnym dziś) marketingowym bełkotem reklamowym.


Jakim belkotem reklamowym ? Widzisz tu gdzies jakas reklame ? Bo ja widze tylko Twoja jakiegos niby osiagniecia, ktore jeszcze nic nie osiagnelo i nie osiagnie, a w dodatku jest jeszcze chwytaniem sie lewa reka za prawe ucho. Myslalem, ze jestesmy w stanie podyskutowac. Wolisz jednak wycieczki osobiste promujace Twoj dziwny i skrzywiony swiatopoglad. No coz, mylilem sie. Dla mnie OT. Nie ma sensu.

Pozdr
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Posty: 26
Rejestracja: 01 sty 2009, 7:14
Lokalizacja: Offline
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90140 autor: BM » 09 lis 2010, 15:54

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:48 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.
[użytkownik usunął konto]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90175 autor: Belmondo » 10 lis 2010, 16:25

Mam propozycje zebys leczyl swoje frustracje gdzie indziej. Skonczyles 80 lat ? Widac rozum z wiekiem nie idzie w parze.
Jesli Ciebie nie stac nawet na czastke systemu, ktory posiadam, bo studio zarabia godziwe pieniadze, to wez sie do roboty, a nie do budowania w swojej glowie z braku zajecia udziwnionego swiata opartego na jakichs kompleksach. Wlasciwie wisi mi co sadzisz na moj temat, na Twoja osobe ludzie usmiechaha sie z poblazaniem. Pomysl o tym.

Pozdr
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

ganja123
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 13 sie 2009, 23:44
Lokalizacja: POLSKA
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90211 autor: ganja123 » 12 lis 2010, 11:45

BM pisze:Autarky (po polsku autarkia). I choć utwór ma około ośmiu minut, singiel DO DARMOWEGO pobrania osiąga blisko 170 MB!

Koleś, frajera szukasz, który dla nędznych ośmiu minut pociągnie coś co waży 170 MB?
Zrób jak Pan Bóg przykazał MP3 i podwieś nam na WP, to może posłuchamy.

Co się popisujesz swoją wiedzą? Wiesz, że od tego można w wariatkowie wylądować? Skąd tytuł napisany jakimiś hieroglifami dla walniętych w dekiel filozofów co to czytają niebiańskich trupów w originale?

Wogóle dlaczego rozdajesz muzę za darmo? Nie wiesz, że na tym świecie jest tak, że co droższe, to lepsze? Myślisz, że dlaczego w empikach Lady Ga Ga kosztuje 72 zł? Dlatego, że jest lepsza, niż jakieś tam chopiny w hipermarketowym koszu przy kasach za 2,99 zł. Słyszałeś produkcje dla Ga Gi? Muzyka może nam się nie podobać, ale za produkcję ludzie tyle chętnie zapłacą, i płacą. Rozdając swoją pracę, nie szanujesz siebie i mówisz innym, że to nic nie warte. Dlatego nikt tego nie chce słuchać nawet za darmo.

No i dlatego też, że nie masz bębnów. Czy wy Polacy macie smuty i dupne żale w DNA? Dorabiacie sobie graniem na pogrzebach? Bez optymizmu niczego się nie zbuduje! Koniec z martyrologią, to dobre dla pisiorów i zbowidowców. Cieszmy się i radujmy. Graj bardziej skocznie, bo uśniemy.

Zobacz, jak mistrzowie grają, tak trzeba:
Jean Michel Jarre - Calypso

Belmondo pisze:Jesli Ciebie nie stac nawet na czastke systemu, ktory posiadam, bo studio zarabia godziwe pieniadze, to wez sie do roboty, a nie do budowania w swojej glowie z braku zajecia udziwnionego swiata opartego na jakichs kompleksach.


Typowe buractwo warszawki. Teraz przynajmniej wiem kto mnie wyprzedza golfem dwójką z niebieskimi, świecącymi wentylami, gdy tylko jestem w tym mieście. Zatem cześć Belmondo, ja jeżdżę Toyotą.

Sz.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 11:51 przez ganja123, łącznie zmieniany 1 raz.
ŚWIAT MA DLA CZŁOWIEKA TYLE ZNACZENIA ILE CZŁOWIEK SAM ZDOŁA ZE ŚWIATA WYDOBYĆ

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

fantomasz
Habitué
Posty: 8148
Rejestracja: 02 kwie 2004, 15:14
Lokalizacja: Uniejów
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Kraftwerk, Laibach, 2+1, ABBA
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Post #90212 autor: fantomasz » 12 lis 2010, 12:59

Chłopie, naucz się dawkować emocje. Następny post w takim tonie i będzie ostrzeżenie. Szanuj innych.
Kraftolog f.
--
Ostatnio z propozycją współpracy zwrócił się do nas sam Michael Jackson. Oczywiście odmówiliśmy (Kraftwerk, 1985).

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90227 autor: Belmondo » 12 lis 2010, 21:26

ganja123 pisze: ja jeżdżę Toyotą.


Trudno, co robic :lol:

Pozdr
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta


DeLong
Habitué
Posty: 1171
Rejestracja: 01 paź 2006, 9:23
Lokalizacja: Dokąd?
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90230 autor: DeLong » 12 lis 2010, 22:06

Dzięki Piotrze za nowy utwór. Chętnie przyłożę ucho.
Format 24 bit wykorzystuje również inny z moich ambientalnych ulubieńców - Matthew Florianz. Polecam.
No hay caminos, hay que caminar...

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

spawngamer
Habitué
Posty: 2313
Rejestracja: 23 gru 2004, 15:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90241 autor: spawngamer » 13 lis 2010, 3:00

@ Ganja mniej gandzi a wszystko wróci do normy czyli poziom agresji do wszystkiego i wszystkich uleci
BM - dzięki za taką jakość :hi:

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Mr_Smok
Stary wyga
Posty: 367
Rejestracja: 05 sie 2005, 11:10
Lokalizacja: Poznan
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Status: Offline

Post #90285 autor: Mr_Smok » 14 lis 2010, 9:30

Brunecie -ciesze sie ze napisales to co ja sobie w glowie juz od dawna przemyslalem .pozdrawiam Cie.

p.s.do fantomasza ,odnosnie pisma niejakiego ganja123 , ja bym nie zastosowal ostrzezenia- wyrwal bym chwasta. sposob wyrazania opinii jest ponizej normy uznawanej w moich stronach.
Mr_Smok

Endorphinowiec

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

monophonic
Stary wyga
Posty: 335
Rejestracja: 08 maja 2009, 2:18
Lokalizacja: Poznań
Jestem muzykiem: Nie wiem
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona
Kontaktowanie:
Status: Offline

Post #90335 autor: monophonic » 16 lis 2010, 14:25

spawngamer pisze:mniej gandzi a wszystko wróci do normy czyli poziom agresji do wszystkiego i wszystkich uleci


Coś mi tu nie pasuje... Chyba winno być na odwrót :grin:
Pozdrawiam
AQ

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

DiKey
Beton
Posty: 964
Rejestracja: 31 mar 2004, 8:26
Lokalizacja: Prosto z chmur
Jestem muzykiem: Tak
Ulubieni wykonawcy: Zazwyczaj słucham samego siebie, bo lubię :)
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna
Wiek: 56
Kontaktowanie:
Status: Offline

Post #90930 autor: DiKey » 01 sty 2011, 8:39

Bardzo ciekawy temat, szkoda tylko że co niektórzy komentatorzy nie dorośli do wymiany zdań. Gratuluję Piotrze pomysłu!

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta


Wróć do „Inni muzycy polscy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości

Studio Nagrań : Zastrzeżenia