Inni muzycy polscyPremiera nagrania 24 bit / 96 kHz Hi-Resolution

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Premiera nagrania 24 bit / 96 kHz Hi-Resolution

Post #90064 autor: BM » 05 lis 2010, 23:25

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:47 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.
[użytkownik usunął konto]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

spawngamer
Habitué

Post #90088 autor: spawngamer » 07 lis 2010, 18:31

Dzięki serdeczne za darmowe pliki tej jakości. Mam też pytanie czy Magnus Luctus In Ergastulo też kiedyś podwiesisz ? :hi:

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony

Post #90090 autor: BM » 07 lis 2010, 19:54

Post został usunięty.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2019, 22:47 przez BM, łącznie zmieniany 1 raz.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué

Post #90095 autor: Belmondo » 08 lis 2010, 11:17

BM pisze:Od dawna o tym marzyłem, a w końcu znalazłem sposób, by takie coś uzyskiwać w procesie rejestracji.

A moglbys nieco przyblizyc ten proces "rejestracji" i na czym polega ten sposob ? Dzis wiekszosc wtyczek i sekwenserow obsluguje takie probkowanie i rozdzielczosc bitowa, wiec zanim nie zdownsamplujesz do 16/44.1 to przeciez siedzisz caly czas w 'wyzszych' parametrach, renderujac do takowych... Jedyny problem jaki widze, to wygenerowanie przez dana wtyczke(i) przebiegu w wyzszych pasmach.

Pozdr
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony

Post #90102 autor: BM » 08 lis 2010, 13:46

Post został usunięty.