Inni muzycy polscyAnna Sójkowska - Muzykę kocham najbardziej

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
wojcik2202
Habitué
Posty: 1118
Rejestracja: 23 kwie 2009, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z nikąd
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Anna Sójkowska - Muzykę kocham najbardziej

#96917

Post autor: wojcik2202 »




Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

phaedra
Habitué
Posty: 4029
Rejestracja: 10 wrz 2005, 19:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Toruń
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze
Zawód: pełnomocnik
Zainteresowania: muzyka, historia, sztuka
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:
Status: Offline

#96923

Post autor: phaedra »

Ania ma potencjał, naprawdę ! Koledzy muzycy, jeśli możecie, to użyczcie lepszego sprzętu. Ania naprawdę wyczynia cuda na klawiszach. :cool:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Sylwuś
Twardziel
Posty: 543
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:14
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Polski
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#96924

Post autor: Sylwuś »

phaedra pisze:Ania ma potencjał, naprawdę ! Koledzy muzycy, jeśli możecie, to użyczcie lepszego sprzętu. Ania naprawdę wyczynia cuda na klawiszach.
Podobne mam odczucia.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

redemptor
Niedoświadczony
Posty: 24
Rejestracja: 31 mar 2012, 11:13
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: fotograf
Zainteresowania:
Status: Offline

#96935

Post autor: redemptor »

phaedra pisze:Ania ma potencjał, naprawdę ! Koledzy muzycy, jeśli możecie, to użyczcie lepszego sprzętu. Ania naprawdę wyczynia cuda na klawiszach. :cool: