Wydarzenia, koncertyKoncert muzyki komputerowej 16 maj

Masz najświeższe informacje o ciekawym wydarzeniu, koncercie - podziel się nimi z innymi!

Moderatorzy: fantomasz, monsoon


Autor tematu
bazi
Niedoświadczony
Posty: 20
Rejestracja: 09 maja 2008, 20:48
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Warszawa - Rzeszów
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: muzyk - śpiewak.Student Akademii Muzycznej w Warszawie
Zainteresowania: Muzyka elektroniczna,klasyczna zwłaszcza wokalno - instrumentalna no i oczywiście opera, taki zawód :)
Status: Offline

Koncert muzyki komputerowej 16 maj

#63546

Post autor: bazi »

16 maja na mojej Alma Mater czyli Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie jest ciekawy koncert muzyki komputerowej moich kolegów. Serdecznie zapraszam. Jest to muzyka elektroniczna w pomieszaniu z elementami klasycznymi, w końcu to akademia muzyczna :) Koncert jest o godzinie 18 s Studiu S1. Jak coś szczegółowego trzeba to służę pomocą.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2008, 21:48 przez bazi, łącznie zmieniany 2 razy.


... "celem naszym jest (...) twórczość,
a nie zasklepianie się w uzyskanych już zdobyczach".

Karol Szymanowski

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

anonim006
Status: Offline

#63549

Post autor: anonim006 »

Przepraszam wszystkich za (może) off-topic, ale korzystając z okazji chciałbym się zapytać u źródeł. Jak dzisiaj akademicy, czyli jakby nie patrzeć dość konserwatywnie postrzegane środowisko - upatrują się właśnie na "muzykę elektroniczną", komputery, zdobycze nowej technologii w kompozycji itp.? Witając się tu z nami, wspomniałeś, że sam jesteś studentem tej uczelni, o ile pamiętam - wokalistyki, interesuje Cię Vangelis... Da się pogodzić te rzeczy? Jak starsi profesorowie reagują na hasła w stylu Vangelis, Klaus Schulze?