Wydarzenia, koncertyAudycje z muzyką elektroniczną w TOKSYNA FM

Masz najświeższe informacje o ciekawym wydarzeniu, koncercie - podziel się nimi z innymi!

Moderatorzy: fantomasz, monsoon


Autor tematu
toksyna fm
Stary wyga
Posty: 227
Rejestracja: 15 lis 2008, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Straszyn
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

Audycje z muzyką elektroniczną w TOKSYNA FM

#71207

Post autor: toksyna fm »

Witam,

Zapraszam forumowiczów do radia Toksyna FM na dzisiejszą audycję poświęconą muzyce elektronicznej i nie tylko.

Szczegóły dostępne pod adresem: http://www.toksyna.pl/index.php?option= ... 9&Itemid=1

Zapraszam serdecznie i prosze również o opinie i sugestie.

Pozdrawiam
Adam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez toksyna fm, łącznie zmieniany 1 raz.


Toksyna FM - Niezależna Republika Dźwięku !!!

www.toksyna.fm
tel./fax: 058 691 28 88
e-mail: biuro(at)toksyna(dot)fm

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Autor tematu
toksyna fm
Stary wyga
Posty: 227
Rejestracja: 15 lis 2008, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Straszyn
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

#71509

Post autor: toksyna fm »

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i sympatykow muzyki elektroniczej a także opartej o brzmienia elektroniczne. Mam przyjemność zaprosić do słuchania naszych audycji. Są one tworzone z myślą o ambitnym słuchaczu pragnącym z muzyki wynieść wiele wartości duchowych i estetycznych. Najbliższę poniedziałkowe audycje były już prezentowane latem i myślę żę ten letni duch rozgrzeje nasze emocje.

Zapraszam