Wydarzenia, koncertyJózef Skrzek na Świętym Krzyżu

Masz najświeższe informacje o ciekawym wydarzeniu, koncercie - podziel się nimi z innymi!

Moderatorzy: monsoon, fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
suncover
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie wiem
Kontaktowanie:
Status: Offline

Józef Skrzek na Świętym Krzyżu

Post #99426 autor: suncover » 22 wrz 2012, 12:43

Premiera spektaklu słowno-muzycznego "Kazania świętokrzyskie" odbędzie się w sobotę o godz. 19.30 w kościele na Świętym Krzyżu. Jeśli znajdą się pieniądze, być może promował on będzie w Polsce to wyjątkowe miejsce.
Muzykę napisał Józef Skrzek, multiinstrumentalista, kompozytor i założyciel zespołu SBB. On także oraz wokalista grupy TSA Marek Piekarczyk śpiewał będzie oryginalne teksty "Kazań", najstarszego zabytku prozy religijnej w języku polskim z pierwszej połowy XIV wieku. Jedno z nich, na Narodzenie Pańskie, wygłosi Marcin Brykczyński, aktor Teatru im. Stefana Żeromskiego. Ponadto wystąpią grający wraz ze Skrzekiem od 40 lat gitarzysta Apostolis Anthimos oraz Włodzimierz "Kinior" Kiniorski i prawosławny chór męski Oktoich z Wrocławia. Wczoraj wszyscy artyści mieli kolejny dzień prób w kościele.

Zaproszenia na spektakl, przed którym prelekcję historyczną wygłosi prof. Krzysztof Bracha, rozeszły się już kilka tygodni temu. Marcin Majewski i Jan Tarnawski, jego pomysłodawcy oraz producenci wraz z Biurem Turystycznym Busferie, zapowiadają, że zostanie powtórzony za kilka miesięcy w hali Targów Kielce. Ukaże się również wydawnictwo z płytą nagraną podczas sobotniej premiery.

Więcej... http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255, ... z27C5XIURc

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST

musman76
Habitué
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Post #99427 autor: musman76 » 22 wrz 2012, 14:33