Wydarzenia, koncertyEl-Music w Klubie OKO

Masz najświeższe informacje o ciekawym wydarzeniu, koncercie - podziel się nimi z innymi!

Moderatorzy: monsoon, fantomasz

Autor tematu
piras1
Niedoświadczony
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

El-Music w Klubie OKO

Post #105343 autor: piras1 » 22 lis 2013, 8:51

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

smith
Habitué
Kontaktowanie:

Post #105344 autor: smith » 22 lis 2013, 9:52

OKO reaktywacja? :) Kolebka polskiej elektroniki.
::::: polarismusic.eu :::::: scamall.net ::::::

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

vondelos
Nowicjusz
Kontaktowanie:

Post #105354 autor: vondelos » 25 lis 2013, 14:06

Bardzo serdecznie zapraszam na koncert 14.12.2013. Wystąpią Józef Skrzek, Konrad Kucz i ja. Nie przypadkowo wybrałem to miejsce - OKO to masa pięknych wspomnień i kultowe miejsce dla el-fanów.
Wpadnie Artur Lasoń, Jurek Kordowicz, Ziemek Poniatowski z płytami.
Pozdrawiam
Marek Pluciński
www.muzykamgiel.pl i facebook.com/muzykamgiel

P.S. Muzyka Mgieł, to nie tylko klasyczny elektroniczny rock (propozycje Konrada), to także preludiowanie, jak o swoich improwizowanych występach mówi Józek, czy klimaty dla osób lubiących muzykę filmową i łagodne nastroje (moje propozycje). Zabierzcie więc partnerki, przyjaciół, zaproście znajomych - wyjdźmy z zamkniętego el-kręgu!
Zapraszam do współpracy wokalistów, twórców filmowych i wydawców pozdrawiaM

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

vondelos
Nowicjusz
Kontaktowanie:

Post #105367 autor: vondelos » 27 lis 2013, 15:08

Powrót do przyszłości, a więc o tym, jak w czasie wizyty na Grójeckiej 75 cofnąłem się w czasie o ćwierć wieku, by potem wybiec do 14-ego grudnia: http://youtu.be/1BHZ9T_4fZo