AnkietyElektroniczny album roku - 1970

Do każdego postu możesz tutaj dołączyć własną ankietę.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon

Awatar użytkownika

Autor tematu
mahavishnuu
Niedoświadczony
Posty: 29
Rejestracja: 22 kwie 2013, 1:44
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Opole
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Elektroniczny album roku - 1970

#110785

Post autor: mahavishnuu »

NAJLEPSZY ELEKTRONICZNY ALBUM ROKU - 1970


Wybieramy ulubiony album nagrany w 1970 roku, który można zakwalifikować do szeroko pojętej muzyki elektronicznej. Na początku lat 70-tych w niejednym przypadku może być pewien problem z ewentualnym zakwalifikowaniem danego podmiotu do interesującego nas idiomu. Myślę, że w takiej sytuacji dobrze jest wykazać się pewną elastycznością, aby uniknąć niepotrzebnych sporów. W 1970 roku muzyka syntezatorowa była dopiero w pierwszym stadium swojego rozwoju. Wybór nie jest przesadnie obfity, ponadto wielu pozycjom daleko do wybitności. Najlepsze z tego rocznika wyceniłbym może na 6/10, w porywach 6,5/10. To jeszcze zdecydowanie nie jest to. W kolejnych rocznikach będzie jednak coraz większa konkurencja, co niewątpliwie wpłynie na atrakcyjność zabawy.