LinkowniaRadio

Trafiłeś w sieci na ciekawe strony muzyczne? Znasz adresy wyjątkowo interesujących materiałów? Zostaw je tutaj!

Moderatorzy: fantomasz, monsoon

Awatar użytkownika

Autor tematu
Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!
Status: Offline

Re: Radio

#95961

Post autor: Belmondo »

esflores pisze:Marzy mi sie coś takiego. Ale w obecnej chwili patrząć na poglądy niektórych ludzi w tym kraju to sie boję. Chciałbym robic takie zawodowe podcasty jak te poniżej. Niestety nie wiem jak z prawami autorskimi, zezwoleniami itp. Technicznie sobie poradzę.
Tymczasem posłuchajcie jak to robi ten gość, pliki są lekkie a jakośc świetna i sporo materiału poglądowego. Enjoy ;))
Electroland
No popatrz a nikt na swiecie sie nie boi. A wrecz nawet w ich mentalnosci jest to, ze chca placic za takie rzeczy, bo wierza i wiedza sie to nalezy autorom i tworcom.
Z Twojego punktu widzenia sprawa jest prosta. Jesli technicznie sobie poradzisz i bedziesz w stanie zapewnic wysoka jakosc i techniczna i merytoryczna, pozostaje podpisanie wlasciwych umow z organizacjami chroniacymi praw autorskich, o ile tworcy (np. polscy zarejestrowali gdzies swoja tworczosc- za granica jest to bardzo powszechne).


Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!
Status: Offline

#95966

Post autor: Belmondo »