O muzyce elektronicznej ogólnieNAJ INACZEJ...

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
spawngamer
Habitué
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

NAJ INACZEJ...

Post #930 autor: spawngamer » 30 gru 2004, 21:07

jeśli wywolano temat ulubionej muzyki-to , że jestem trochę zboczony ...plastycznie rzecz jasna, chcialbym wywołać temat okladek do plyt...
jakie według was są najpiekniejsze okladki do el albo new age?
moje pierwsze 2 typy z pamięci to Early Water-Hoenig & Gottsching i Pinnacles Froese...reszta po przejrzeniu zbiorów :D

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Lord Rayden
Habitué
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule

Post #932 autor: Lord Rayden » 30 gru 2004, 22:13

spawngamer pisze:jeśli wywolano temat ulubionej muzyki-to , że jestem trochę zboczony ...plastycznie rzecz jasna, chcialbym wywołać temat okladek do plyt...
jakie według was są najpiekniejsze okladki do el albo new age?
moje pierwsze 2 typy z pamięci to Early Water-Hoenig & Gottsching i Pinnacles Froese...reszta po przejrzeniu zbiorów :D

Podobają mi się okładki płytek Tangerine Dream :

- Stratosfear
- Rubycon
- Warsaw in the Sun - 12" release Germany 1984
- Goblins Club (Stara 1996)
- East
- Rockface

Ciekawe okładki tworzą też ludzie do serii Tangerine Tree.

Niepokojące okładki z dziwnymi elementami ma Arcane (Paul Lawler). Zerknij sobie też na Syngate na płytę Certamena (Adaś Bownik) - Certamen - The Storm Is Here (2004, SynGate CD-R 2034). Użyto pięknych zdjęć Stefana Kluge na okładkę.
Lord Rayden
Tangerine Dream Fan from Poland

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

yeske
Dyżurny Inżynier
Kontaktowanie:

Post #935 autor: yeske » 30 gru 2004, 23:46

Klaus Schulze Contemporary Works II
Jαrεκ