O muzyce elektronicznej ogólnieE-Debiuty 2000-2010

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
DeLong
Habitué
Posty: 1176
Rejestracja: 01 paź 2006, 9:23
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Dokąd?
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

E-Debiuty 2000-2010

#90564

Post autor: DeLong »

Jestem ciekaw jakie sa Wasze typy. Oczywiscie z obszaru "klasycznej muzyki elektronicznej" (cokolwiek to znaczy).
"Pracuję" nad swoimi juz od dłuzszego czasu i nie wygląda to za wesoło...


No hay caminos, hay que caminar...

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

ardgalen
Ekspert
Posty: 186
Rejestracja: 14 sie 2009, 22:26
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy: Tangerine dream, Optical image-Tom Habes, Nik Tyndall, Airsculpture, Arcane, Robert Rich, Ron Boots, Rob Essers,Jan Garbarek, Vangelis, JMJ
Zawód:
Zainteresowania: el-muza, historia, komputery, doktryny polityczne, filozofia
Płeć:
Status: Offline

#90566

Post autor: ardgalen »

Trudno tu wymieniać jakiekolwiek udane debiuty. Okres ten to raczej już dekadencja el-muzy.Jedyny pozytywny objaw tego okresu to reaktywacje ( w przypadku Sławka Łosowskiego), lub spóźniony oficjalnie debiut grupy Omni. W zasadzie to mamy w tym okresie ciągnięcie tego gatunku na siłę, gdzieniegdzie jeszcze spontaniczne wyskoki inwencji twórczej występują, ale to jednostkowe przypadki. Mnie pozostaje cieszyć się gigantycznym dorobkiem z minionych lat, zasilanych wydanymi w tym okresie nieopublikowanymi dokonaniami Klausa Schulze z La vie electronique 4 którym akurat się delektuje.


ARDGALEN

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

musman76
Habitué
Posty: 1181
Rejestracja: 28 wrz 2009, 15:00
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z Polski.