O muzyce elektronicznej ogólnieAnna von Hausswolff

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
brood.k
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 363
Rejestracja: 20 lis 2009, 20:39
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Marcin Żmuda
Lokalizacja: Poznań
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Anna von Hausswolff

#107814

Post autor: brood.k »

...czyli kolejne poletko od dawna nie podlewane.
http://www.youtube.com/watch?v=t5zhoRBUSbE

Jestem pozamiatany. :)


Vermona Sound Terror
www.sensoria666.bandcamp.com
www.kwartetproforma.com

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

musman76
Habitué
Posty: 1181
Rejestracja: 28 wrz 2009, 15:00
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z Polski.
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#107815

Post autor: musman76 »

Świetne. Drugi utwór miażdży kompletnie. A ta gitara w pierwszym... Swoją drogą, co to za brązowy, świecący sześcianik w ręku gitarzysty - ktoś wie?



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

KamiXXX
Doświadczony
Posty: 69
Rejestracja: 17 wrz 2010, 17:24
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Śląsk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Kontakt:
Status: Offline

#107818

Post autor: KamiXXX »

brood.k pisze: Jestem pozamiatany. :)
Ja także.
Tutaj cały album: :listen:
https://www.youtube.com/watch?v=n9cpyoontOY
Najbardziej spodobał mi się utwór "Harmonica", szczególnie jego końcówka.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!