O muzyce elektronicznej ogólnieNośnik muzyki...

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
Lord Rayden
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 1349
Rejestracja: 31 mar 2004, 2:59
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Arturo
Lokalizacja: Breslau
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule
Zawód: inżynier elektronik
Zainteresowania: EVA, muzyka elektroniczna, SF, militaria
Płeć:
Wiek: 56
Status: Offline

Nośnik muzyki...

#110111

Post autor: Lord Rayden »

Przy okazji zakupu Fratorolera na Bandcampie , zajrzałem na stronę Generatora.CDRy TM Solver po 59 - 62 zł . CDRy zaznaczam. Te same płyty w formacie FLAC (pliki) kupimy na Bandcampie po 9 euro czyli jak mi to Paypal przeliczył - około 40 zł. Też sporo ale jednak mniej no i ten CDR.... Nośnik dobry dla przegrywanych bootlegów a właściwie odchodzący. Mamy przeciez pliki.


Lord Rayden
Tangerine Dream Fan from Poland

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

musman76
Habitué
Posty: 1181
Rejestracja: 28 wrz 2009, 15:00
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Z Polski.
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#110136

Post autor: musman76 »

No, wiesz, jest jednak okładka, która może uzasadniać różnicę w cenie, chociaż... Nieraz mnie kusiło, żeby ze względu na okładkę będącą dziełem sztuki samym w sobie kupić na CD jedną płytę, którą mam już plikach. Niestety, lata od premiery mijają, a cena płyty utrzymuje się na poziomie studzącym wszelkie zakusy. Skoro bowiem nie chodzi o jakąś muzyczną premierę, której poznawanie zaczęłoby się od rytuału oglądania i wąchania wciąż pachnącej farbą drukarską okładki, to nie ma już tej motywacji, by za określoną cenę kupować coś, co jako nośnik muzyki wyląduje zresztą w szafie.