O muzyce elektronicznej ogólnieWidzieliście Ableton Push?

Dyskusje, informacje o muzyce elektronicznej w nieco szerszym rozumieniu.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
jman
Habitué
Posty: 1039
Rejestracja: 26 wrz 2005, 18:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Widzieliście Ableton Push?

#110482

Post autor: jman »

Hej

Jak oceniacie takie rzeczy jak Ableton Push? Video: https://www.youtube.com/watch?v=Ha70PftLci8

Czy to jest zabawa, czy komponowanie? Czy to jest gadżet, czy instrument?

Pozdrawiam,
Krzysiek



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

smith
Habitué
Posty: 1239
Rejestracja: 31 mar 2004, 1:29
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: planeta Ziemia
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

#110490

Post autor: smith »

Cel, pal: gadżet do robienia kwadratowej muzy.

Ableton nie pokazał zbyt duzo nowego w Live 9, no moze poza sample->midi. Pusha reklamowali jak cos, co poprawi wizualnie wystep kogos, kto korzysta z Live'a. Tyle ze zewnatrz wyglada to tak, ze zamiast goscia pochylonego i wpatrzonego w laptopa dostajemy goscia pochylonego i wpatrzonego w Pusha i i tak diabli wiedza, co on tam klika i kreci.

Szczerze mowiac, wole ogladac performance ludzi, ktorzy wykorzystuja te wszystkie male urzadzonka Korga czy grooveboxy Elektrona - kazde z nich ma jakis charakter i jak sie to razem do kupy zlozy to wychodza ciekawe rzeczy. W pewnym sensie to tez sa gadzety, ale w mojej ocenie maja dusze, w przeciwienstwie do Pusha, gdzie szczegolnie mnie denerwuje, ze w tym trybie "scale" (czy jak go zwal) wystarczy ponaciskac przypadkowe klawisze by uzyskac bezbledna np. linie melodyczna w danej skali.