Audio Hi-FiKwadra itp.

Wymiana poglądów dotyczących sprzętu, na jakim (nie) warto słuchać dobrej muzyki oraz technologii zapisu dźwięku.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon


Autor tematu
Zaxx
Doświadczony
Posty: 76
Rejestracja: 28 sie 2005, 20:01
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Danzig/Lądek Zdrój
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Kwadra itp.

#10826

Post autor: Zaxx »

Czy ktoś wie czy słuchanie muzyki w tzw kwadrofonii ma w ogóle sens bo słyszałem już mnóstwo sprzecznych opinii. Podobno przy odpowiednim rozstawie kolumn można z tego cos wyciągnąć.
Druga sprawa to czy mając wzmacniacz wyposażony w dwie końcówki mocy czyli popularny układ A+B można , mając odpowiednie kolumny, podłączyć je w bezpieczny sposób do obydwu na raz?Chodzi mi o to aby wyciągnąć nieco więcej mocy.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Regulus
Habitué
Posty: 2368
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:09
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Poznań
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Różni polscy, nie wymienię, by nie było, że się podlizuję :p
po za nimi, ...
Vangelis, Tangerine Dream,
Zawód:
Zainteresowania: muzyka EL. fotografia, astronomia
Status: Offline

#10851

Post autor: Regulus »

Zaxx pisze: [...]Druga sprawa to czy mając wzmacniacz wyposażony w dwie końcówki mocy czyli popularny układ A+B można , mając odpowiednie kolumny, podłączyć je w bezpieczny sposób do obydwu na raz?Chodzi mi o to aby wyciągnąć nieco więcej mocy.
No, więc tak:
Spokojnie mozesz podłączać kolumny do obu par gniazd, ale to ie zwiększy mocy zestawu, ponieważ przy równoległym włączeniu pary "A" i "B", moc znamionowa wzmacniacza zostanie równomiernie rozdzielona na obie pary głośników.