RedshiftCzy beda reedycje ?

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
adams
Stary wyga
Posty: 241
Rejestracja: 24 kwie 2005, 15:32
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Gdansk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: Muzyka ,film ,ksiązki
Status: Offline

Czy beda reedycje ?

#39442

Post autor: adams »

Powiem w prost od jakiegos czasu jestem namietnym sluchaczem Redshift :listen: teraz aktualnie mocno walkuje Obliwion i Fautline .Moge powiedziec ze ta grupa jest tym czyms w czym mozna sie zadurzyc :smile: chodz mialem wczesniej do czynienia z nagraniami tej grupy ( pierwsze dwie plyty ) lecz nie zwracalem dokladnie na ich tresc teraz pragne wiecej zaglebic sie w tajniki .....moje pytanie jest takie czy beda inne reedycje plyt tej grupy ? Na groovie widze jest pierwsza lecz mam nadzieje ze i nastepne beda tez :smile: czy cos wiadomo o pozostalych krazkach ?


pozdrawiam

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Rork
Stary wyga
Posty: 243
Rejestracja: 09 kwie 2004, 18:43
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: South-End
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Redshift, TD, Berlin School
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 45
Status: Offline

#39444

Post autor: Rork »

adams pisze:Powiem w prost od jakiegos czasu jestem namietnym sluchaczem Redshift :listen: teraz aktualnie mocno walkuje Obliwion i Fautline .Moge powiedziec ze ta grupa jest tym czyms w czym mozna sie zadurzyc :smile: chodz mialem wczesniej do czynienia z nagraniami tej grupy ( pierwsze dwie plyty ) lecz nie zwracalem dokladnie na ich tresc teraz pragne wiecej zaglebic sie w tajniki .....moje pytanie jest takie czy beda inne reedycje plyt tej grupy ? Na groovie widze jest pierwsza lecz mam nadzieje ze i nastepne beda tez :smile: czy cos wiadomo o pozostalych krazkach ?
Zalezy to od dwóch czynników:

1) Jak pójdzie sprzedaż/odbiór pierwszej reedycji albumu,