Redshiftchyba czas na reedycje płyt

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
Michal Zelazowski
Stary wyga
Posty: 364
Rejestracja: 10 cze 2005, 8:49
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: ten swąd?
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

chyba czas na reedycje płyt

#94162

Post autor: Michal Zelazowski »

zobaczcie na tego przedsiębiorcę:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... tegory=175
ciekawe czy udaje mu się w tych cenach cokolwiek sprzedać w tych czasach.
aby ukrócić takie praktyki Mark mógłby wydać w swoim Distant Sun swoje starsze albumy, zarówno solowe i Redshift. domyślam się że teraz po latach może być problem z prawami autorskimi, zwłaszcza płyt z Brutona czy Jive.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2011, 13:40 przez Michal Zelazowski, łącznie zmieniany 1 raz.


M.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

KUB
Ekspert
Posty: 164
Rejestracja: 25 mar 2005, 20:01
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Tarnów
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#94169

Post autor: KUB »

Michal Zelazowski pisze:zobaczcie na tego przedsiębiorcę:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... tegory=175
ciekawe czy udaje mu się w tych cenach cokolwiek sprzedać w tych czasach.
aby ukrócić takie praktyki Mark mógłby wydać w swoim Distant Sun swoje starsze albumy, zarówno solowe i Redshift. domyślam się że teraz po latach może być problem z prawami autorskimi, zwłaszcza płyt z Brutona czy Jive.
Z tego co pamiętam część płyt została wydana ponownie. Ceny u tego Pana to pobożne życzenia. Na eBayu można kupić taniej.

PS.
Mam wszystkie wystawione płyty :smile: :smile: :smile:



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Autor tematu
Michal Zelazowski
Stary wyga
Posty: 364
Rejestracja: 10 cze 2005, 8:49
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: ten swąd?