Jean Michel Jarrena czym tak naprawdę polega fenomen Jarre-a?

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
jarre3
Beton
Posty: 771
Rejestracja: 10 wrz 2005, 11:37
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

na czym tak naprawdę polega fenomen Jarre-a?

#20825

Post autor: jarre3 »

zapraszam do dyskusji nad tym naprawdę ciekawym tematem.

jest okazja do dłuższej dyskusji ze strony zarówno zwolenników jak i przeciwników JMJ.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

jacek
Niedoświadczony
Posty: 33
Rejestracja: 02 gru 2005, 8:34
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: kielce
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#20826

Post autor: jacek »

Fenomen Jarre'a polega na jego talencie.
Facet czego się nie dotknie staje się przebojem (ostatnio "Mury" a wcześniej Oxygene IV, MF II, Souvenir of China ..... Oxygene 8 itd. itd)

Poprostu poza solidnym wykształceniem muzycznym otrzymał jeszcze ten dar komponowania.
To jest dar.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

sheldon
Doświadczony
Posty: 80
Rejestracja: 06 sie 2005, 16:37
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Brusy, woj. Pomorskie
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

#20828

Post autor: sheldon »

Jego muzyka przywraca chęci do życia?



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Regulus
Habitué
Posty: 2368
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:09
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Poznań
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Różni polscy, nie wymienię, by nie było, że się podlizuję :p
po za nimi, ...
Vangelis, Tangerine Dream,
Zawód:
Zainteresowania: muzyka EL. fotografia, astronomia
Status: Offline

#20830

Post autor: Regulus »