Jean Michel JarreNajnowsze wariactwo JMJ?

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
Sublime
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 644
Rejestracja: 16 lis 2013, 19:44
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Berliniarze
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

Najnowsze wariactwo JMJ?

#113326

Post autor: Sublime »

W ostatnich dniach w różnych miejscach internetu można znaleźć informację, jakoby to w grudniu JMJ nakładem Columbia Records miałby wydać trzecią część Oxygene - Oxygene 14-20. Ja już nie wiem, jak w ogóle skomentować takie pogłoski....

http://aerozonejmj.fr/oxygene-14-20/


Sublime

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

yeske
Zweryfikowany
Dyżurny Inżynier
Posty: 4257
Rejestracja: 29 mar 2004, 12:53
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Jarek Wiktorowicz
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze |'|, Tangerine Dream |'|
Zawód: Inżynier elektronik
Zainteresowania: Muzyka Elektroniczna, aktywność fizyczna, literatura S-F, podziwianie piękna, dłubanie w nosie
Płeć:
Wiek: 61
Kontakt:
Status: Offline

#113327

Post autor: yeske »

Zdaje się też, że ma się ukazać całość w trylogicznym boksie. :o


Jαrεκ

Zacząłem podejrzewać,
a teraz boję się, że wiem na pewno.
[José Carlos Somoza]

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

tommsonn
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 490
Rejestracja: 21 sie 2008, 12:35
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Tomasz S
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: J.M.Jarre, Vangelis, Mike Oldfield, Tangerine Dream, Kraftwerk, Schiller
Zawód:
Zainteresowania: transport,muzyka, historia, turystyka
Płeć:
Wiek: 42
Status: Offline

#113328

Post autor: tommsonn »

To by się zgadzało, kolejne 20 lat od Oxygene 7 - 13. Ostatnia dobra płyta JMJ. Może teraz nastąpi jednak powrót do korzeni??


TomekS

Link:
BBcode:
HTML: