Jean Michel JarreOxygene 14-20

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
blecho
Niedoświadczony
Posty: 30
Rejestracja: 09 sie 2015, 16:34
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Białystok
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Oxygene 14-20

#113408

Post autor: blecho »

https://www.youtube.com/watch?v=Vlr9mMBZxeA

Tutaj jest link do Oxygene 17 zagranego na nowym koncercie w Cardiff.
Wypowiedzcie się co myślicie o nowym tlenie ;)
Ja poczekam do 2 grudnia.
Web spinner z trasy koncertowej (prawdopodobnie także nowy oxygene) średnio mi się podoba



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Sublime
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 644
Rejestracja: 16 lis 2013, 19:44
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Berliniarze
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#113411

Post autor: Sublime »

A nie mówiłem? :P

Brzmi to jak przearanżowany odrzut z sesji Electronica trochę w stylu ostatnio przytaczanego na forum muzyka Kebu. Oczywiście co innego studyjna produkcja, a co innego amatorskie nagranie z koncertu. Nie jest to już taka tragedia, ale niesmak pozostaje. Szkoda tylko, że właśnie tym grozi tykanie legendy po raz wtóry.


Sublime

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

jezin
Małomówny
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 22:45
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: GSL Opolskie
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy: J.M.J, Kraftwerk, Vangelis, Boys
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 29
Kontakt:
Status: Offline

#113415

Post autor: jezin »

Dla mnie git ;D



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

PM7
Beton
Posty: 981
Rejestracja: 15 wrz 2012, 22:28
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: z nienacka
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Wyuczony: politolog