Jean Michel JarreKoncert plenerowy The Dead Sea w Izraelu 6 kwietnia 2017

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
jarre3
Beton
Posty: 771
Rejestracja: 10 wrz 2005, 11:37
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Koncert plenerowy The Dead Sea w Izraelu 6 kwietnia 2017

#114068

Post autor: jarre3 »

http://www.jarre-deadseaconcert.com/

https://youtu.be/znsA4eu9GRU

Obrazek

Obrazek

Miejsce koncertu naprawdę robi wrażenie.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

station55
Zweryfikowany
Stary wyga
Posty: 263
Rejestracja: 19 wrz 2007, 18:56
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Low Earth Orbit
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, KS, Airsculpture, Rainbow Serpent, Ruud Heij, Gert Emmens, Steve Roach, Robert Rich, Rudy Adrian, Steve Moore, Thom Brennan itd. itd.
Zawód: webmaster, grafik
Zainteresowania: astronomia, astronautyka
Płeć:
Wiek: 51
Status: Offline

#114134

Post autor: station55 »

Miejsce jak najbardziej robi wrażenie, szkoda tylko, że poziom artystyczny widowiska przypuszczalnie będzie ponownie słabiutki. Pozostaje mieć nadzieję, że Jaś nie zapoda jakiś kolejnych koszmarków z obu Elektronik, no i że coś tam (SAM, bez udziału kolektywu zza pleców) zagra bez taśmy.


Maciej Weiss
---
gg:491639
skype: station5

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

PM7
Beton
Posty: 981
Rejestracja: 15 wrz 2012, 22:28
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: z nienacka
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Wyuczony: politolog
Wykonywany: autor artykułów, pracownik administracji, marketingowiec, twórca treści dla stron marketingowych i inne bezsensowne anglicyzmy oraz wiele innych rzeczy z którymi sobie radzę choć nikt mi nie wierzy.