Jean Michel JarreNajwiększy przegrany czy geniusz ?

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
zabapinkfloyd
Doświadczony
Posty: 88
Rejestracja: 12 paź 2017, 9:26
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 56
Status: Offline

Największy przegrany czy geniusz ?

#114486

Post autor: zabapinkfloyd »

Moim zdaniem Jean Michel Jarre jest jednym z największych przegranych tego nurtu muzycznego. Po genialnym początku kariery i nagraniu 3 rewelacyjnych płyt - 1976 - OXYGENE, 1978 - EQUINOXE i 1982 - THE CONCERTS IN CHINA i może jeszcze 2 koncertami w Azji niestety już nic ciekawego się nie wydarzyło a każda następna płyta to jedna wielka pomyłka. Niestety ale brak pomysłów i totalna komercja nie ma za wiele wspólnego ze sztuką ! Do dziś się zastanawiam w jaki sposób udało mu się nagrać te trzy płyty :)



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Lord Rayden
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 1346
Rejestracja: 31 mar 2004, 2:59
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Arturo
Lokalizacja: Breslau
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule
Zawód: inżynier elektronik
Zainteresowania: EVA, muzyka elektroniczna, SF, militaria
Płeć:
Wiek: 56
Status: Offline

#114487

Post autor: Lord Rayden »

A Pola Magnetyczne ? Oraz Waiting for Costeau ? Dopdałbym też bardziej rozrywkową Chronologię.


Lord Rayden
Tangerine Dream Fan from Poland

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Autor tematu
zabapinkfloyd
Doświadczony
Posty: 88
Rejestracja: 12 paź 2017, 9:26
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 56
Status: Offline

#114488

Post autor: zabapinkfloyd »

Przesłuchałem całą oficjalną dyskografię czyli 28 płyt, większość z bardzo wielkim bólem :)



Link:
BBcode:
HTML: