Jean Michel JarreJean Michel Jarre 2018 - nowe utwory

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
blecho
Niedoświadczony
Posty: 30
Rejestracja: 09 sie 2015, 16:34
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Białystok
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Jean Michel Jarre 2018 - nowe utwory

#114958

Post autor: blecho »

Witam serdecznie,

co Państwo sądzicie o nowych kawałkach Jarra ?

Na razie wrzucam nagrane wersje koncertowe (słabsza jakość) - będę śledził Jarra i z czasem będę wrzucał nowe kawałki do tego tematu jak się pojawią (rok > 2018)


https://www.youtube.com/watch?v=W1P3K_IrAHM
(od 2:20)

https://www.youtube.com/watch?v=gcM_WKa ... dsRpaBBSxc

https://www.youtube.com/watch?v=yRErU02a8bQ
(00: 4:00)



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Sublime
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 644
Rejestracja: 16 lis 2013, 19:44
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Berliniarze
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#114959

Post autor: Sublime »

Czy ja na pewno mam wyrazić swoje zdanie...? :D

Ten pierwszy to IMO taka klawiszowa "wariacja" czy tam "improwizacja" grana pod Zoolokologie, raczej typowe dla Jarra ugi-bugi przy klawiszu, na koncerty w sam raz.

To drugie to absolutnie nijakie granie w stylu podobnym do tego co na Oxygene 3, czyli mocne VST wchodzi w grę. Ciężko wyrazić jakąś konkretną i bardziej obszerną opinię, bo w zasadzie przez te trzy minuty nic konkretnego się nie dzieje.