KitaroMuzyka Kitaro zagrożeniem duchowym ?

Moderatorzy: fantomasz, spawngamer

Awatar użytkownika

Autor tematu
micro-macro
Stary wyga
Posty: 213
Rejestracja: 16 sty 2007, 16:39
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Stargard
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Kitaro, Vangelis, Jarre, K. Schulze, Tangerine Dream....
Zawód:
Zainteresowania: Fotografia
Płeć:
Wiek: 49
Status: Offline

Muzyka Kitaro zagrożeniem duchowym ?

#98167

Post autor: micro-macro »

Tego chyba jeszcze na tym forum nie było. A może było ? Zakładam taki temat, bo niedawno wszedłem w taką polemikę z jedną osobą na pewnym forum. Naświetlę krótko sprawę i ciekaw jestem waszych opinii. Szczególnie zależałoby mi na opiniach osób wierzących, precyzyjniej chrześcijan, a jeszcze precyzyjniej - katolików :) Sam jestem tego wyznania i tzw. praktykującym katolikiem, czyli korzystającym z sakramentów, uczestniczącym we Mszach itd. Oczywiście ciekaw jestem też opinii innych. Może jest na tym forum nawet jakaś osoba duchowna...? Otóż, zamieszczam od czasu do czasu na moim profilu Facebook utwory Kitaro, którego jestem fanem. Wczoraj, po zamieszczeniu jednego utworu, zaatakowała mnie pewna dziewczyna, że... I tutaj zacytuję kilka jej wypowiedzi :