KitaroDream

Moderatorzy: fantomasz, spawngamer

Autor tematu
Daniel
Doświadczony
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Dream

Post #6897 autor: Daniel » 22 kwie 2005, 9:24

Czy nie uważacie, że za ten album Kitaro powinien być obsypany nagrodami ? Grammy powinno być jak nic ! doceniony został przez słuchaczy PR pr. II , jako album symfoniczny w latach 90 ! Zajął wysoką pozycję! Coś wspaniałego! Symphony of the Forest, Lady of Dreams (w.J.Anderson), A Drop of Silence. Kompozytor bardzo lubi Azję południowo-wschodnią czemu dał wyraz np. w utworze Magical Wave - rytualne zaśpiewy mieszkańców wyspy Bali, to samo wykorzystał już na "From the Full Moon Story" z 1979 (Hikari No Mai). <<< Napisałem to tak spontanicznie bo właśnie słucham Dream :D
Rejestracja dokonana ! Pozdrawiam, D.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Mr_Smok
Stary wyga

Post #10064 autor: Mr_Smok » 02 wrz 2005, 7:56

sluchalem tego albumu wielokrotnie zazwyczaj w momentach relaksu.i podzielam twoje odczucia.jak dla mnie jest jedna z lepszych plyt Kitaro.jest w niej tyle uczucia....goraco polecam.
Mr_Smok

Endorphinowiec

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Regulus
Habitué

Post #10951 autor: Regulus » 12 wrz 2005, 23:25

Mr_Smok pisze:sluchalem tego albumu wielokrotnie zazwyczaj w momentach relaksu.i podzielam twoje odczucia.jak dla mnie jest jedna z lepszych plyt Kitaro.jest w niej tyle uczucia....goraco polecam.

No właśnie, drogi Smoku, jakoś nie mogę się przekonać do muzyki tego Japończyka. Nie wiem czemu. Miałem kiedyś Ten Ku, Silk Road albo Silver ( już nie pamiętam ), i coś ta muzyka do mnie nie chciała dotrzeć...

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Mr_Smok
Stary wyga

Post #10971 autor: Mr_Smok » 13 wrz 2005, 8:18