VangelisChariots of fire

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, spawngamer


Autor tematu
rafalnew
Twardziel
Posty: 535
Rejestracja: 04 maja 2005, 9:56
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Chariots of fire

#12525

Post autor: rafalnew »

Przesłuchałem cały album - i według mnie jest on słaby. Ta melodia na której jest oparty za bardzo mi nie wpada w ucho. Aranżacja dość uboga, za mało rozmachu. Podobało mi się "Jerusalem", ale okazuje się, że to nie jest Vangelisa.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

eMJey
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 1654
Rejestracja: 17 gru 2004, 2:42
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: przedmieścia Warszawy
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Vangelis, Jean-Michel Jarre, Kraftwerk, Ennio Morricone, The Future Sound of London, Amon Tobin, Aphex Twin, Boards of Canada, Bonobo
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 39
Status: Offline

#12530

Post autor: eMJey »

a mnie podobał się cały album...zwłaszcza "The Titles", "Eric's Theme" i tytułowy utwór który jest "kolażem" wcześniejszych utworów.
Jerusalem to stary psalm, bardzo znany w Wielkiej Brytanii.
Zdecydowanie zasłużony Oscar (czyt. posążek służący Vangelisowi jako podpurka do drzwi).



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Regulus
Habitué
Posty: 2368
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:09
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Poznań
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Różni polscy, nie wymienię, by nie było, że się podlizuję :p
po za nimi, ...
Vangelis, Tangerine Dream,
Zawód:
Zainteresowania: muzyka EL. fotografia, astronomia
Status: Offline

#12591

Post autor: Regulus »

Marcin Janeczek pisze:a mnie podobał się cały album...zwłaszcza "The Titles", "Eric's Theme" i tytułowy utwór który jest "kolażem" wcześniejszych utworów.