VangelisWasza chronologia z Vangelisem

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, spawngamer

Awatar użytkownika

Autor tematu
eMJey
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 1654
Rejestracja: 17 gru 2004, 2:42
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: przedmieścia Warszawy
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Vangelis, Jean-Michel Jarre, Kraftwerk, Ennio Morricone, The Future Sound of London, Amon Tobin, Aphex Twin, Boards of Canada, Bonobo
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 39
Status: Offline

Wasza chronologia z Vangelisem

#19590

Post autor: eMJey »

Ciekawi mnie który album Vangelisa był waszym pierwszym ?
Ja zacząłem dość nietypowo. Najpierw "Oceanic" wraz z "The Best of Vangelis 1978 (RCA)" na kasetach (jakie skrajne style Vangelisa) Potem "Portraits" i wtedy usłyszałem "Chariots of Fire" i "1942" - "a tak długo szukałem wykonawcy tych motywów"....i od tego się zaczęło...wykupilem wszystkie albumy na kasetach, które był dostępne...oczywiście stopniowo...jedna lub dwie na 2 miesiące.
Niestety wiele albumów dla mnie było nieosiągalnych...albo nie było w sklepie, albo tylko na CD (na które wtedy nie było mnie stać). Po wielu miesiącach poznałem przez przypadek Estebana, który udostępnił mi nagrania rarytasy (chwała mu za to :) ) Esteban wspomniał coś o jakimś Wielkim Fanie Vangelisa którego zna...chodziło o Monsoona.
Ile to było lat temu....z 6.

P.S. To były czasy. Chodziłem do swojego rodzinnego sklepu w Łowiczu, zamawiałem album Vangelisa z zaoszczędzonych pieniędzy...musiałem czekać 1-2 tygodnie aż sprowadzą mi go z Warszawy...jej z każdym albumem pamiętam jakąś historię, jakiś sentyment.
Widze teraz zalety kupowania oryginału...



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

fantomasz
Zweryfikowany
Habitué
Posty: 8148
Rejestracja: 02 kwie 2004, 15:14
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Uniejów
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Kraftwerk, Laibach, 2+1, ABBA
Zawód: historyk, kraftolog