VangelisVangelis - współpraca z Jarrem.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, spawngamer

Awatar użytkownika

Autor tematu
eMJey
Habitué
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Vangelis - współpraca z Jarrem.

Post #22142 autor: eMJey » 06 sty 2006, 13:48

Znalezione na elsew.com

Portugalski magazyn "Promusica" zapytał legendarnego francuskiego kompozytora Jeana Michela Jarre'a co myśli o Vangelisie :

"I like him a lot and would like to work with him some day. We both have Latin roots but he has a more symphonic posture. I on the other hand am more minimalist as you can find from my new album" [Oxygene 7-13].

Pamiętam czas kiedy Vangelis przygotowywał koncert w Świątyni Zeusa - Mythodea. Jarre w zblożonym czasie przygotowywał natomiast koncert Akropolis. Powstała plotka, że Jarre poprosił Vangelisa o wspólny koncert, ale ten stanowczo odmówił. W sumie była dobra okazcja, ale...
Szczerze to nie wyobrażam sobie współpracy tych dwóch Panów.

inna muzyka, inne podejście do komponowania, w ogóle samej muzyki...
Ostatnio zmieniony 06 sty 2006, 14:21 przez eMJey, łącznie zmieniany 1 raz.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST

gonzo45
Beton

Post #22146 autor: gonzo45 » 06 sty 2006, 14:06

Czytałem gdzieś kiedyś dawno, dawno temu , że Vangelis uważa muzykę Jarre'a za syf, dokładnego linka nie posiadam niestety w chwili obecnej, więc przytoczyć wypowiedzi nie mogę

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
eMJey
Habitué

Post #22147 autor: eMJey » 06 sty 2006, 14:22

Vangelis na pewno nie wyraziłby się tak o nim. Chociaż nie znam go osobiście, więc nie wiem jaki jest :)

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

gonzo45
Beton

Post #22148 autor: gonzo45 » 06 sty 2006, 14:53