VangelisCo słychać u Vangelisa ???

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, spawngamer


Autor tematu
toslink
Zaawansowany
Posty: 114
Rejestracja: 18 sty 2005, 13:55
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Kraków
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Co słychać u Vangelisa ???

#81735

Post autor: toslink »

Cześć,

Śledzę wiele stron i innych serwisów itp.
Czy macie jakieś info z świata naszego mistrza ?

Może wiecie o czymś o czym ja nie wiem.

Pozdrawiam

:???:


"I saw the cities of many men, and learned their manners" - Homer`s "Odyssey"

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

rickdeckard
Doświadczony
Posty: 98
Rejestracja: 02 paź 2006, 21:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Kielce
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#81824

Post autor: rickdeckard »

Cisza i spokój. Pisałem jakiś czas temu o nowej płycie z Jonem. I co? Cisza i spokój....
Absolutnie żadnych wieści.


rickdeckard

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

froese1983
Ekspert
Posty: 196
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:33
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Ciekawe pytanie
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#81842

Post autor: froese1983 »

A ja obejrzałem sobie dzisiaj MYTHODEę



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

phaedra
Habitué
Posty: 4029
Rejestracja: 10 wrz 2005, 19:19
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Toruń
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze
Zawód: pełnomocnik
Zainteresowania: muzyka, historia, sztuka
Płeć:
Wiek: 48
Kontakt:
Status: Offline

#81846

Post autor: phaedra »

I jakie wrażenia ? Warto kupić ? Są jakieś wizualizacje, lasery, chór itp ? Pytam Cię, bo przymierzam się do zakupu.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta