KomponowanieNajlepszy syntezator do nagrywania, komponowania

Tworzysz el-muzykę? Tu możesz się podzielić informacjami na temat sprzętu, programów, brzmień, itp.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
Dawid83
Małomówny
Posty: 4
Rejestracja: 09 cze 2012, 11:07
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: WArszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Najlepszy syntezator do nagrywania, komponowania

#98239

Post autor: Dawid83 »

Witam,

Jak w temacie, przymierzam się do zakupu instrumentu klawiszowego. Niedawno założyliśmy z kumplami zespół rockowy, powoli nagrywamy płytę.

Zależy mi na zakupie instrumentu, który będzie miał ciekawe inspirujące brzemienia (tyle klasyczne, akustyczne brzmienia, co nowoczesne), na którym będę mógł szybko i sprawnie nagrywać pojawiające się jak błyskawica u Szekspira, pomysły :)

Wiem, że miło byłoby kupić np. Kronosa, ale jak wszyscy wiemy, potrzeba na to dużo pieniążków:)

Stąd moje pytanie... co polecacie? Chciałbym zmieścić się w ok. 6 tys.

Korg M50, a może jakaś Yamaha?

Z dołu dzięki za pomoc.


Dawid

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Stefan
Habitué
Posty: 1750
Rejestracja: 27 sie 2005, 13:23
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Katowice
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Kontakt:
Status: Offline

#98244

Post autor: Stefan »

Witaj,
Pprog rock, jazz-funky rock, blues czy pop?
Będziecie grali z podkładami czy wszystko na setkę ?
Klawiatura bardziej fortepianowa czy organowa ?


Biedni są nie ci, którzy mają mało, ale ci, którzy potrzebują wiele.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Autor tematu
Dawid83
Małomówny
Posty: 4
Rejestracja: 09 cze 2012, 11:07
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: WArszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

#98268