Komponowaniekompozycje PM7 czyli skutki muzycznej przygody

Tworzysz el-muzykę? Tu możesz się podzielić informacjami na temat sprzętu, programów, brzmień, itp.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
PM7
Beton
Posty: 981
Rejestracja: 15 wrz 2012, 22:28
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: z nienacka
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: Wyuczony: politolog
Wykonywany: autor artykułów, pracownik administracji, marketingowiec, twórca treści dla stron marketingowych i inne bezsensowne anglicyzmy oraz wiele innych rzeczy z którymi sobie radzę choć nikt mi nie wierzy.
Zainteresowania: Wszystkie ogólne dziedziny nauki i filozofii których przedmiot nie jest nieprzewidywalny + trochę historii i kultury szeroko pojętej.
Status: Offline

kompozycje PM7 czyli skutki muzycznej przygody

#109770

Post autor: PM7 »

Spora część tych kompozycji powstała już jakiś czas temu, jednak początkowo nie chciałem ich publikować, następnie wahałem się dość długo, potem uznałem że mimo zapowiedzi, publikacji nie będzie.

W końcu ok. miesiąca temu zapadła decyzja, którą z braku czasu udało się zrealizować dopiero teraz: z różnych względów, że opublikuję te prace, m.in. jako swego rodzaju podsumowanie, wnioski z tego co się może stać, kiedy dorosły już człowiek zacznie muzykować i powoli zdobywać wiedzę na ten temat.

Miałem sporo szczęścia: co prawda główną bolączką nieustannie był brak informacji, który zaowocował szeregiem błędów i wątpliwości. Ale ostatecznie, poznałem (także tu na forum) ludzi którzy czasem może mówili za mało, czasem może nie o tym co trzeba, ale ostatecznie pomogli mi znaleźć właściwą ścieżkę, na której w końcu mogłem zacząć zdobywać wiedzę nt. muzyki. Wszystkim którzy poświęcili mi czas, z tego miejsca chciałbym podziękować.

Tymczasem o utworach: