Komponowanieprojekt Erydian

Tworzysz el-muzykę? Tu możesz się podzielić informacjami na temat sprzętu, programów, brzmień, itp.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
Magidion
Małomówny
Posty: 7
Rejestracja: 23 sie 2008, 0:52
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Rybnik
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: literatura
Status: Offline

projekt Erydian

#111316

Post autor: Magidion »

Witam wszystkich. Chciałbym zaprezentować mój własny projekt ambient o nazwie Erydian. Z zamiarem tworzenia muzyki nosiłem się już od wielu lat. Z powodu różnych kolei życiowych (braku czasu,albo natchnienia :smile: ) projekt ten jest prowadzony niereguralnie i komponuję dosyć sporadycznie. Nie będę ukrywał, że moje największe inspiracje to Steve Roach i Max Corbacho. Kiedyś pokochałem taki "atmosferyczny" rodzaj muzyki ambient i chciałbym dołożyć swoją cegiełkę w takie dźwięki. Na razie postanowiłem udostępniać utwory na You Tube. W przyszłości może będę wydawał płyty,ale to się okaże.
Na początku chciałbym zaprezentować utwór z 2007 roku. Przepraszam za jakość dźwięku. Wtedy miałem jeszcze dosyć "jarmarczne" myślenie o miksowaniu. Dzisiaj niewiele mogę zrobić żeby poprawić ten utwór bo straciłem oryginalne ścieżki. Myślę jednak,że jakość nie jest taka zła.

Ostrzegam jednak, że jestem zwolennikiem tradycyjnej definicji nurtu ambient tzn: absolutne NIE dla rytmu w ambiencie :smile: . Nieraz spotykam się z określeniami,że elektronika z sekwencjami to też ambient. Dla mnie to jest jednak profanacja.

Jeden z moich pierwszych utworów "Take A Breath":

https://www.youtube.com/watch?v=CFoj4feMkP4

Zapraszam do słuchania i pozdrawiam. Temat będę aktualizował w miarę dodawania utworów.

[ Dodano: 2015-05-03, 20:02 ]
dorzuciłem jeszcze dwa utwory:

"On The Coast"

https://www.youtube.com/watch?v=jJreWT9RHSs

---------------

"The Moon And The Sand"

https://www.youtube.com/watch?v=Vypgr2yT0JM



Link:
BBcode:
HTML: