KomponowanieWspółbrzmienia i permutacje

Tworzysz el-muzykę? Tu możesz się podzielić informacjami na temat sprzętu, programów, brzmień, itp.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
stellatus
Małomówny
Posty: 1
Rejestracja: 19 maja 2016, 15:12
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Wrocław
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania:
Status: Offline

Współbrzmienia i permutacje

#112852

Post autor: stellatus »

Jest taka funkcja w DAW-ach, że na subclipach mogę przeprowadzać permutacje (przemieszanie kolejności dźwięków). Nie wiem czy pojęcie subclip jest jednoznaczne. Na tym obrazku: to fragmenty tych kolorowych pasków o nazwach np. vb 2p., vc 1p.).

Jak najprostszym sposobem zrealizować taki pomysł (najlepiej na DAW-ie), że zaznaczam sobie dowolne subclipy i chcę żeby program przeprowadzał na nich permutacje aż do wyeliminowania określonych przez mnie współbrzmień?

Chodzi mi przede wszystkim o współbrzmienia powstające pomiędzy subclipami. Odnosząc się do obrazka z linku, mamy tam do czynienia z sytuacją w której w każdym clipie (paski oznaczone osobnymi kolorami) są pojedyncze głosy (bez żadnych współbrzmień), a program miałby wyszukiwać określone współbrzmienia tworzące się pomiędzy tymi głosami i zmieniał permutacje w subclipach, dopóki tych współbrzmień nie wyeliminuje.



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Posty: 5846
Rejestracja: 10 maja 2004, 12:59
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: W-wa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód:
Zainteresowania: muzyka !!!
Status: Offline

#112858

Post autor: Belmondo »

Hmm ciekawe zagadnienie.