Ogłoszenie
Studio Nagrań zostało przebudowane i uruchomione w oparciu o najnowsze dostępne skrypty phpBB. W procesie konwersji z dotychczasowej wersji ("by Przemo") mogły wystąpić drobne błędy. W przypadku dostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości proszę informować Administrację.

KomponowanieSyntezator poszukiwany

Tworzysz el-muzykę? Tu możesz się podzielić informacjami na temat sprzętu, programów, brzmień, itp.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, radek tymecki

Autor tematu
Gonzo
Nowicjusz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Syntezator poszukiwany

Post #114510 autor: Gonzo » 03 lis 2017, 22:17

Dzień doberek, :)

Zaglądam tu od czasu do czasu i widzę, że wypowiadają się tu osoby, które znają się na rzeczy, więc postanowiłem zadać tu pytanie odnośnie kupna syntezatora analogowego (a może nie?). Założyłem kapelę, trudno określić jaką muzykę gramy. Chłopaki skręcają bardziej w kierunku jazzu, ja - rocka, ale wkradają się również często-gęsto inne gatunki. Powiedzmy, że jest to muzyka alternatywna. Przymierzamy się powolutku do wejścia do studia, ale zdecydowałem, że jednak musimy ogarnąć syntezator. Problem polega na tym, że aktualnie nie jestem za bardzo przy kasie i dlatego liczę na Waszą wiedzę i doświadczenie.

Jeśli bylibyśmy obrzydliwie bogaci (sam nie wiem czemu jeszcze tak nie jest :wink:) i mogli swoje zachcianki spełnić, to padłoby na Moog Voyager lub Prophet-5. Niestety trochę już zainwestowaliśmy i maks co możemy wydać w tej chwili, to jakieś 5 tys. zł. Co byście w takim przedziale cenowym polecili? Zależy nam na jakości dźwięku, ale to oczywiste, że za 5 tys. nie kupimy sprzętu tak dobrego jak za 18 tys., więc liczę się z tym, że jego możliwości będą ograniczone (np. dużo mniejszy zakres brzmień jakie można wyciągnąć). A jeśli jest niewykonalne, żeby za kilka tysięcy kupić tego typu, solidny sprzęt, to jaką cyfrę byście polecali?

Pomocniczo dam jeszcze linki do utworów, w których są brzmienia, którymi się jaramy. :)

https://vimeo.com/157296965