KomponowanieTerminal Velocity

Tworzysz el-muzykę? Tu możesz się podzielić informacjami na temat sprzętu, programów, brzmień, itp.

Moderatorzy: fantomasz, monsoon, radek tymecki


Autor tematu
tmayonez
Małomówny
Posty: 12
Rejestracja: 16 lis 2018, 9:26
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy:
Zawód: programista
Zainteresowania:
Płeć:
Wiek: 48
Status: Offline

Terminal Velocity

#116818

Post autor: tmayonez »

Popełniłem taki oto utwór. Komentarze mile widziane.
https://soundcloud.com/user-871781315/terminal-velocity



Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

ardgalen
Ekspert
Posty: 186
Rejestracja: 14 sie 2009, 22:26
Status konta: Podejrzane
Imię i nazwisko:
Lokalizacja: Gdańsk
Jestem muzykiem: Nie wiem
Ulubieni wykonawcy: Tangerine dream, Optical image-Tom Habes, Nik Tyndall, Airsculpture, Arcane, Robert Rich, Ron Boots, Rob Essers,Jan Garbarek, Vangelis, JMJ
Zawód:
Zainteresowania: el-muza, historia, komputery, doktryny polityczne, filozofia
Płeć:
Status: Offline

#116819

Post autor: ardgalen »

Doskonały kawałek pastelowy wielowątkowy ilustracyjny epicki z przeplatającymi się wątkami melodyjnymi doskonale wyważonymi z wyżej wymienionymi składnikami, rzadkość w dzisiejszych czasach, jestem pełen uznania. Ale mam jedną uwagę, jeśli ktoś komponuje w takim doskonałych stylu, niech to zrobi na brzmieniach z epoki, w której tego typu kompozycję były na porządku dziennym, czyli korg 01w/wavestation, ensoniq sq 2, roland jd 800-900 itd.


ARDGALEN

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta
Awatar użytkownika

Sublime
Zweryfikowany
Twardziel
Posty: 644
Rejestracja: 16 lis 2013, 19:44
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko:
Lokalizacja:
Jestem muzykiem: Tak ♫♫
Ulubieni wykonawcy: Berliniarze
Zawód:
Zainteresowania:
Płeć:
Status: Offline

#116820

Post autor: Sublime »

Bardzo przyzwoicie, choć zmierza kompletnie donikąd.


Sublime

Link:
BBcode: