KomunikatyUruchomienie silnika 'by Przemo'

Bieżące komunikaty administracyjne
Regulamin forum
W tym miejscu pisze wyłącznie Administrator wyłącznie o ważnych, bardzo ważnych i trochę ważnych sprawach.
Awatar użytkownika

Autor tematu
yeske
Zweryfikowany
Dyżurny Inżynier
Posty: 4257
Rejestracja: 29 mar 2004, 12:53
Status konta: √ OK
Imię i nazwisko: Jarek Wiktorowicz
Lokalizacja: Warszawa
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: Klaus Schulze |'|, Tangerine Dream |'|
Zawód: Inżynier elektronik
Zainteresowania: Muzyka Elektroniczna, aktywność fizyczna, literatura S-F, podziwianie piękna, dłubanie w nosie
Płeć:
Wiek: 61
Kontakt:
Status: Offline

Uruchomienie silnika 'by Przemo'

#35332

Post autor: yeske »

Uruchomienie silnika 'by Przemo'

Od sobotniego wieczoru (5 sierpnia) działa już nowy silnik forum. Dzieło Przema to zaawansowana modyfikacja oryginalnego kodu phpBB. Wiele funcji zostało udoskonalonych, wiele jest zupełnie nowych. Część z nich jest obecnie wyłączona (zresztą wszystkie na raz mogłyby tylko utrudnić korzystanie z forum). W miarę nabywania obycia z nową funkcjonalnością będzie zapewne dostrzegali różne drobne smaczki i udogodnienia. Myślę, że warto zwrócić uwagę choćby na kilka z nich:
- Domyślnie automatyczne logowanie jest możliwe wyłącznie jeśli logujesz się z IP takiego samego jak przy poprzednim logowaniu (można wyłączyć w konfiguracji profilu - niezalecane).
- Na stronie głównej w jej górnej części pojawia się obecnie link do postów jeszcze nie przeczytanych, jest to znacznie wygodniejsze od przeglądania wszystkich for w poszukiwaniu nowych postów.
- Na stronie głównej w jej dolnej części znajduje się okienko ShoutBox, gdzie można na siebie trochę 'pokrzyczeć' w trybie quasi-online.
- W profilu użytkownika pojawiło się trochę więcej pól do wypełnienia i trochę informacji statystycznych. Zachęcam wszystkich do sprawdzenia, jakie pola nie są jeszcze wypełnione. Ideałem byłoby gdyby wszyscy mieli odwagę wypełnić wszystkie pola w profilu...